JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gärde uttagen i landslaget
Moderator
Hästnyheter
Angelica Augustsson Zanotelli är tillbaka i landslaget - efter åtta års frånvaro.
Sist blev det ett EM-brons med det svenska laget.
Nu...
Hästnyheter
Årets framgångar har fått landslaget att få upp ögonen för Stina Lillje. Nu har Arbogaryttaren blivit uttagen till obs-truppen, vilket...
Hästnyheter
Fälttävlansryttaren Jonna Friman är uttagen till B-truppen inför 2017.
— Det känns bra att komma med i landslaget, det är ett mål jag...
Hästnyheter
Tranåstjejen Ellen Olsson är uttagen till landslaget.
Hon ska representera Sverige vid NM i Finland.
– Jag hjulade hemma på golvet...
GVFÖ 2025
Kultur Jag instämmer i kören om att Sam nog tyvärr inte är attraherad av Denise. Och då finns det nog inte så mycket att göra åt själva...
Modest
3 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Jag hittar inte kommentaren nu, men Aftonbladets Markus Larsson skrev något om att det är svårt att bedöma Israels popularitet i...
EmmaBovary
4 minuter sedan
Svar: 1 104
Visningar: 25 576
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Har fixat stallet och packat inför eventuellt övertidsjobb inatt.
Nu ska jag äta mjölk med flingor och duscha innan jag ska sova lite.
LadyCovergirl
6 minuter sedan
Svar: 722
Visningar: 20 942
Allmänt
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag kompletterar med värpkoncentrat under äggläggarsäsongen men har ändå fri tillgång på snäckskal.
Det är en bra regel tycker jag...
Efwa
Idag kl 09:57
Svar: 1 958
Visningar: 188 893
Djur
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Ett (oombett) tips är att ha en väldigt tunn lina på som du står på, träna på att knäppa av vanliga kopplet och när han drar tar det...
Pilot
Idag kl 09:32
Svar: 76
Visningar: 4 805
Hund
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Har läst i valptråden och måste säga att du verkar ha fått en valp av särskild sort. Som ägare av Borderterrier sen -89 känner jag inte...
Jeps
Idag kl 09:15
Svar: 336
Visningar: 34 238
Hund