MissFideli
Trådstartare
Det går inte att sätta ett snöre från första till sista krok för att hålla ihop dem?
Mvh,
Lady_S
Det har jag inte testat. Skeptisk till att de inte hoppar ur ändå, men kan testa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går inte att sätta ett snöre från första till sista krok för att hålla ihop dem?
Mvh,
Lady_S
Aha, alltså när allt hänger på plats redan?Fast det är när jag skjuter ihop gardinen som de hoppar ur.
Aha, alltså när allt hänger på plats redan?
Glider det lätt eller är det trögt att skjuta gardinen i skenan?
Ah! Kanske är gardinen för lätt? Jag har haft ganska tunga gardintyg på de jag haft med sådana plastiga band..Det glider bra, men puttas ofta isär igen av det stela bandet. Och då har flera av krokarna hoppat ur.
Ah! Kanske är gardinen för lätt? Jag har haft ganska tunga gardintyg på de jag haft med sådana plastiga band..
Hur mycket band behöver du? Tror jag har ”gamla” band hemma i gömmorna som du kan gå mot portot - om de täcker ditt behov![]()
Här har de bra bilder på olika sorter.Ni som hade tips på krokar, kan ni visa hur de ser ut de jag ska leta efter?
Här har de bra bilder på olika sorter.
Kan du testa att böja in den kroken som hoppar loss?
Som jag minns mammas gamla krokar så var hängkroken längre och gick mer rakt ner så jag hade av den anledningen testat nr 2.