Gardinstångshållare

kolblakkur

Trådstartare
Är det någon som vet om denna modell från IKEA fungerar att använda till vanliga traditionella väggbeslag? Att föra ner genom hålen i beslagen givetvis :)
 

Bifogade filer

  • D3CA451C-6D4B-4122-BEB7-4DD8E18A481A.png
    D3CA451C-6D4B-4122-BEB7-4DD8E18A481A.png
    35,8 KB · Visningar: 11
Beslagen jag syftar på.
 

Bifogade filer

  • 4730166C-9F5A-45BB-B372-A7368AB5919B.png
    4730166C-9F5A-45BB-B372-A7368AB5919B.png
    22,8 KB · Visningar: 11
Funkade inte här, hållaren var för tjock för att gå ner i beslagen.
Jag orkade inte leta efter nåt som passade så jag köpte bara krokarna, och så drog jag till Biltema och köpte vinkelbeslag i passande storlek. Spraymålade i rätt färg och satt dit kroken så var det klart. Blir dock dyrt om man inte råkar ha rätt sprayfärg liggande :p
 
Funkade inte här, hållaren var för tjock för att gå ner i beslagen.
Jag orkade inte leta efter nåt som passade så jag köpte bara krokarna, och så drog jag till Biltema och köpte vinkelbeslag i passande storlek. Spraymålade i rätt färg och satt dit kroken så var det klart. Blir dock dyrt om man inte råkar ha rätt sprayfärg liggande :p
Det var det jag misstänkte.
Tack för ditt tips men det blev ett helt projekt där känner jag :D Jag tänkte byta gardinstänger i hela huset, OM det funkat med IKEAS grejer. Annars får det vara :)
 
Det var det jag misstänkte.
Tack för ditt tips men det blev ett helt projekt där känner jag :D Jag tänkte byta gardinstänger i hela huset, OM det funkat med IKEAS grejer. Annars får det vara :)
Det är ett litet projekt ja, sånt där som är utmärkt om man är uttråkad och har färg över men inte annars :D
 
Gjorde samma försök i höstas
Orkade inte skriva ner de gamla så har en hög såna från ikea nu :)
Köpte den sorten som går att sticka ner istället..
 

Liknande trådar

Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
420
Senast: KesoNeso
·
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: cewe
·
Hemmet Vi har en inmurad Keddy insats som har suttit här sedan vi köpte huset. Vi har aldrig varit riktigt nöjda med den. Förmodligen för att...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
8 303
Senast: CaisaCax
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
216
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp