Gardintyg?

lady_vip

Trådstartare
Vad kan man göra av gardintyg förutom kuddfodral och gardiner?

Har ett jättefint grönt tyg som jag köpte på Lagerhaus för några månader sen för att göra gardiner och kuddfodral, men nu när det är klart har jag massvis kvar... Några tips?

Sv: Gardintyg?

Klä om stolar eller stolsdynor? Sy till en löpare, tabletter eller liknande?

Jag har egentligen noll koll på sånt, jag köper färdigsydda gardiner och kuddfodral jag :D

Stolarna är omklädda i en annan grön, lite mer tåligt;) Löpare skulle jag kunna sy, känns lite tråkigt bara :o

Är alldeles för snål för att köpa färdigt:D

Man kan sy matchande tehuva, löpare, grytlappar och förkläde. :) Speciellt nu till jul passar ju grönt kanon!

Sy kläder om du inte vill göra mer prylar till hemmet. Annars går det säkert att sälja det på Tradera.

Liknande trådar

Hemmet Efter minst sju år av handdiskande vill jag inte mer. Jag älskar matlagning och som det är nu får jag diska minst 2 - 3 gånger om dagen... 2
Svar
39
· Visningar
1 175
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 592
Senast: Squie
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 187
Senast: Claraclara
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka