Ge ungarna blötmat ?

Mynta2

Trådstartare
Jag satte in en tallrik blötmat i barnhagen och 1 unge vräkte i sig...hur ok är det ? Dom är 4 veckor nu. Dom ska ju lära sig äta annat...men hur snart då och hur mycket per gång ?

Sv: Ge ungarna blötmat ?

Bra burkmat är helt OK att ge. Du kanske ska försöka se till att de inte vräker i sig eftersom burkmat innehåller så pass mycket protein att ovana magar kan bli lite irriterade. Du kan även "snälla till" burkmaten genom att blanda ut den med lite låglaktosgrädde eller mjölkersättning.

Liknande trådar

Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
468
Senast: DeCloe
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 352
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
614
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka