GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

Åh vilka fina saker du fick med dig hem. Jättefin gjord såg du vilka strlkar dom fanns i? :D

Jag kan ju bidra med bilder på det otroligt söta tränset som många har fyndat på gekås :D

Visst blev "min" lilla kille söt? :love:

17018277.jpg

Ignorera fotominen XD
17053566.jpg

Kan ju slänga in en kjol med bara för att hehe, fyndade denna kjol förra våren eller vintern tror jag :p Syns lte dåligt på svart häst men men :p
17052477.jpg

Vilket snyggt träns! Var det detta pannband på?

var där i dag, alltid lika kul :D!!!!
köpte då

vintertecke rosa med dödskallar:love:
samma transportskydd
.

aww, de har jag suktat efter i typ flera veckor:crazy: ngn som vet om de fortfarande finns:bump: vill oxå ha min kompis grå fleecetäcke med dödskallar från gekås, finns det kvar?

*kl*
Är det ngn som vet hur utbudet är i små bettstorlekar? Det är tränsbett och gummibett jag är intresserad av. B-ponnyn och D-ponnyn behöver nya bett och dom drar inte mer än 8,5 samt 9,5. Särskilt 8,5 brukar vara ganska svårt att hitta.

*kl*
Är det ngn som vet hur utbudet är i små bettstorlekar? Det är tränsbett och gummibett jag är intresserad av. B-ponnyn och D-ponnyn behöver nya bett och dom drar inte mer än 8,5 samt 9,5. Särskilt 8,5 brukar vara ganska svårt att hitta.

När jag var där (i tisdags) fanns det ganska dåligt utbud på små bett. Dock fanns det upp till 15,5 :crazy: Vet inte om något bett var mindre än 10,5...? Möjligtvis sweet iron-betten och/eller de helt vanliga tvådelade isf...

Åh vilka fina saker du fick med dig hem. Jättefin gjord såg du vilka strlkar dom fanns i? :D

Menar du mig eller bollen__? :confused: (Du kanske svarade fel?)

Om du menar mig så fanns de i hm... tänk, tänk, tänk...
Maxlängd var iaf 135. Tror den kortaste gjorden var 105. Kanske att det fanns 95, men tror inte det.
Gjordarna fanns i rak modell (som den jag köpte) för 69.95 och "anatomisk" modell för 79.95.

Kollar du i högra hörnet så ser du att hon svarat på bollen__ s inlägg. :p

Ahh, tänkte inte på att du inte lagt in några bilder :p ursäkta :p

Menade dig, (hopp_o_galopp). Såg nu att jag hade svarat fel, ursäkta. :angel:

Får hoppas att gjorden finns kvar när jag åker dit.

Får hoppas att konerna, den svart/vita glittergrimman, nån snygg lädergrimma och några fina täcken finns när jag far dit :love:

*knapplån*

Är det någon som ska dit nu i veckan?

Har de fortfarande kvar Catagoskydden?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 577
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 245
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 032
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 343
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka