K
Kryptonit
Sv: GeKås-tråd
Åh vilka fina saker du fick med dig hem. Jättefin gjord såg du vilka strlkar dom fanns i?
Åh vilka fina saker du fick med dig hem. Jättefin gjord såg du vilka strlkar dom fanns i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ju bidra med bilder på det otroligt söta tränset som många har fyndat på gekås
Visst blev "min" lilla kille söt?
![]()
Ignorera fotominen XD
![]()
Kan ju slänga in en kjol med bara för att hehe, fyndade denna kjol förra våren eller vintern tror jagSyns lte dåligt på svart häst men men
![]()
Har du sytt dit texten eller var det på när du köpte täcket?jag kan visa bilder på mitt (eller snarare Merlins) fleecetäcke:
![]()
![]()
MIn häst har ett likadant men han har nu tyvärr lyckats göra sönder detta till mattes sura miner, dt var verkligen super fint på han.. min är en brunskimmel så dt giuck fint över ..
var där i dag, alltid lika kul!!!!
köpte då
vintertecke rosa med dödskallar
samma transportskydd
rosa grimma
rosarutigt fleasetecke (stavas?)
ett annat blå/beacht vinter tecke
och massa ridstrumpor,vantar.
var där i dag, alltid lika kul!!!!
köpte då
vintertecke rosa med dödskallar
samma transportskydd
.
*kl*
Är det ngn som vet hur utbudet är i små bettstorlekar? Det är tränsbett och gummibett jag är intresserad av. B-ponnyn och D-ponnyn behöver nya bett och dom drar inte mer än 8,5 samt 9,5. Särskilt 8,5 brukar vara ganska svårt att hitta.
Åh vilka fina saker du fick med dig hem. Jättefin gjord såg du vilka strlkar dom fanns i?![]()
Jo men eftersom jag inte köpt något från Gekås så undrade hon ju naturligtvis vem tjejen svarat på eftersom hopp_o_galopp lagt in bilder innan mitt inlägg.. :PKollar du i högra hörnet så ser du att hon svarat på bollen__ s inlägg.![]()
När jag var där (i tisdags) fanns det ganska dåligt utbud på små bett. Dock fanns det upp till 15,5Vet inte om något bett var mindre än 10,5...? Möjligtvis sweet iron-betten och/eller de helt vanliga tvådelade isf...
Har de fortfarande kvar Catagoskydden?