GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

Jag var ju där idag :D

Hmm, de fanns beiga schabrak, typ 2 olika soreter :)
Sen har dom fått in massa tredelade bett nu också, eller ja, dom har inte haft de när jag varit där innan iaf :D De fanns rätt många olika bett nu faktiskt.
Sen typ spray och sånt som behövs nu när flugor och sånt kommer fram, vitaminer, lädertvål och sånt :D

Kan ju säga att de är fruktansvärt mycke rosa också :grin:

Köpte en massa kändes det som, rätt onödiga saker dock :D

Köpte ett nytt regntäcke, borstar, sadeltvål, b-vitamin, pälsglans, flughuva utan några kardborrespännen, ridbyxor, jacka, ridstrumpor, grimma och sen var de säkert mer men minnet sviker just nu :angel:

Jag har inte hunnit, allt åkte upp i stallet direkt typ :o
Kanske kan se om jag kan fixa det i helgen ;)

kl

i tisdags köpte jag
1 flughuva i elastiskt material
2 equimin flugmedel
5 pkt bomull
Glansschampoo

I kväll åker mamma och jag mot Ullared :D Vi ska köra härifrån runt åtta i kväll, köra till Isaberg (tror jag det hette?) och sova där i bilen efter fem timmars bilfärd, upp tiiiidigt i morgon bitti och då blir det shopping! Är det något ni vill att jag ska kolla efter?

Bilder kommer på lördag kväll eller söndag morgon!

Har du lust att se vad b-vitamin/övriga tillskott kostar och om de säjer magnesium tillskott alt något med det i? :bow:

b-vitamin ska jag köpa själv, så det fixar jag iaf :D Ska kolla det andra också!

Var i ge-kås i måndes, :D

köpte brunt schabrak, med dubbla passpoaler.(lr hu d stavas:P)
hampa pro benskydd. ville ha bruna lindor men fanns ej :S limegrön grimma, haha där det stog TUFF på.!

o kedje grimmskafft.

Jag har det gröna täcket som hör till där det står Tuff på..tyvärr råkade jag ta 115 i stället för 125 så det passar inge :(

ja jag såg det gröna täcket, o ländtäcket. hihi, dem är så söta.!

dock tog busen sönder grimman redan andra dagen, haha. lite där på det mjuka fodret.

Nu har vi kommit hem, och precis som jag trodde gick nästan alla pengar till hästsaker :D Ska försöka få liv i kameran, annars kommer det bilder tagna med mobilen så fort jag kan :)

Svarta och bruna :) Jag ville egentligen ha en brun, men de stod så högt upp så jag nådde inte :p

EDIT: Jag såg förresten inga tillskott med magnesium, men jag kollade bara lite snabbt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 692
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 297
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 103
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 617
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka