Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hmm, de fanns beiga schabrak, typ 2 olika soreter
Sen har dom fått in massa tredelade bett nu också, eller ja, dom har inte haft de när jag varit där innan iaf De fanns rätt många olika bett nu faktiskt.
Sen typ spray och sånt som behövs nu när flugor och sånt kommer fram, vitaminer, lädertvål och sånt
Kan ju säga att de är fruktansvärt mycke rosa också
Köpte en massa kändes det som, rätt onödiga saker dock
Köpte ett nytt regntäcke, borstar, sadeltvål, b-vitamin, pälsglans, flughuva utan några kardborrespännen, ridbyxor, jacka, ridstrumpor, grimma och sen var de säkert mer men minnet sviker just nu
I kväll åker mamma och jag mot Ullared Vi ska köra härifrån runt åtta i kväll, köra till Isaberg (tror jag det hette?) och sova där i bilen efter fem timmars bilfärd, upp tiiiidigt i morgon bitti och då blir det shopping! Är det något ni vill att jag ska kolla efter?
Bilder kommer på lördag kväll eller söndag morgon!
köpte brunt schabrak, med dubbla passpoaler.(lr hu d stavas:P)
hampa pro benskydd. ville ha bruna lindor men fanns ej :S limegrön grimma, haha där det stog TUFF på.!
Nu har vi kommit hem, och precis som jag trodde gick nästan alla pengar till hästsaker Ska försöka få liv i kameran, annars kommer det bilder tagna med mobilen så fort jag kan
Kropp & Själ Blev det inget av tyvärr, nästa gång. Hamnade i tidsnöd. :D Blev mark, goblet squats, latsdrag, militärparad och min favorit BSS! Sjukt...