GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

Någon som vet om det finns shortchaps på gekås? om det finns skulle jag gärna vilja se lite bilder på dem, gärna när dom sitter på... Mvh

Ja, dom har shortchaps, precis i korgarna till höger om provrummen (på hästavdelningen såklart)!

M-oaa

okey, men ser dom fina ut och är de bekväma? vill inte åka så långt om dom inte är något att ha..

Ja, dom har shortchaps, precis i korgarna till höger om provrummen (på hästavdelningen såklart)!

M-oaa

okey, men ser dom fina ut och är de bekväma? vill inte åka så långt om dom inte är något att ha..

Jag har ett par shortchaps därifrån i något material.. (inte läder) och de är super! Visserligen är det väl någon tråd som lossnat, men det är inget som påverkar.

Någon som vet om det finns shortchaps på gekås? om det finns skulle jag gärna vilja se lite bilder på dem, gärna när dom sitter på... Mvh

min pojkvän har shortchaps därifrån. har aldrig testat dom själv, men de ser väldigt sköna ut
hittade ingen bra bild, men det syns lite iaf :)
Namnls.jpg

bild

*KL*

Var på Ullared i onsdags och kom hem med
* 2 IW-Schabrak
* 2 burkar sadelservetter
* Bakstrykkappor
* Sadelgjord åt en kompis
* En liten låda åt småsaker som t ex broddar

Fingrade på en Isabellplastrong också men var för snål och kom fram till att det ändå kommer dröja innan jag kommer ut och tävlar ;)

th_SNV32296.jpg

Min pappa köpte shortchaps där, och han verkar väldigt nöjd men han har dock inte hunnit rida i dom än eftersom vi alltid lyckas glömma dom hemma! :)

M-oaa

Ååååååååhhhhh!! Ett sådant fleece med dö-skallar vill jag också ha, kanske inte rosa till min valack, men var det inte någon som skrev att det fanns grå/blå också?

Ingen från Hässleholm/Kristianstad som ska upp i dagarna och som skulle vilja köpa hem ett sådant till mig? Strl 135 :angel: *hoppas-hoppas*

Tack för bilden, och tack för upplysningen godisnunnan,
hm ska tänka på saken om jag ska köpa ett par eller ej...

*kl*

Ingen från gbg-trakten som ska neråt snart och kan tänka sig att köpa med sig ett döskalletäcke i rosa till mig:bump:

Var där förra veckan, köpte ett döskalle (bl.a.:angel:) till hunden, men det var ju så litet fastän det var största storleken:cry: och hon bara SKA ha ett sånt.. att jag inte fick syn på hästtäckena.. kan ju inte vara så svårt att sy om:idea:

Jag har ett par stövelskaft därifrån som är helt underbara!
de är höga på utsidan och kostad bara 199kr.

Jag måste nämligen köpa ett nytt sånt, hade beställt ett sådandt strl 11,5 (som han har på det bettet han har idag) då det nya bettet var tjockare så blev 11,5 för litet :smirk:
Så ett sånt + ett äpple bett skall köpas.

Det är typ som en burk med våtservetter fast det är lädertvål på istället för vanlig tvål. Perfekt på tävling eller när man bara ska snabbputsa efter ridturen!

Visste inte riktigt vad det hette men det är precis som SweetBriar sa: Våtservetter med sadeltvål :)

fan vad smidigt, jag som är så slarvig med att smörja :angel: haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 591
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 251
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 040
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 580
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka