GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

Nu har jag också fått svar från Gekås (Christina) angående dressyrschabraken (Copperfield) som har kardborreflärpen alldeles för högt.
Hon tackade för synpunkten och var tacksam för att få feedback som det lät.
Hädanefter skulle de försöka köpa fler schabrak med lägre fästpunkt för "flärpen"! :bow:
(Svaret var längre, men kärnpunkterna återgivna.)

Trevligt att få så positiva svar! :)

*kl*

Jag var på Ge-Kås igår. :banana:
Tog med min mobilkamera (dåliga) översiktsbilder från hästavdelningen (missade lite tex utetäckena) - funderar på om det är tillåtet att lägga ut dem på internet eller inte? Någon som vet?

Å andra sidan skulle det vara fånigt om det INTE var tillåtet eftersom det ju är en affär - har ju hur många besökare som helst som sett/ser butiken? Då borde det väl inte göra ngt om man lägger upp bilder från den?

Vad tror ni?? :bump:

Det är ju DU som tagit bilderna, och om det inte sitter nån skylt inne på gekås att det är förbjudet att fotografera så måste det ju vara helt okej att lägga upp bilder.. :D

Tänkte inte på om det satt någon sådan skylt eller inte. Men, men. Det värsta som kan hända är väl att mina bilder tas bort från tråden? Laddar upp dem och återkommer! :p

Det är eg. förbjudet att fota där inne, finns skyltar om det vid ingången, men här finns det ju bara positiva saker om Gekås och hur mkt vi ääääälskar deras bra & prisvärda grejor, så det är nog lignt :)

Gratis reklam för dem liksom :p

Det är eg. förbjudet att fota där inne, finns skyltar om det vid ingången..

Med hänvisning till detta måste jag radera bilderna från butiken.

Jag ber er ALLA att respektera lagar,och regler och det som klart strider mot det tillåtna. Detta gäller såväl copyrightskyddat material som bilder från ställen som uttryckligen inte har tillåten fotografering.

Det bruna tränset med vit fodring från typ de första av tränsbilderna, också såg det ut som att det fanns rosa benskydd?? också en rosa grimma helst med bling-bling! :angel: :love:

Jag måste nog ta o lägga på mina grejjor på hästen o fota kanske ;)
Men han är så förbannat skitig o jag kan inte bada honom just nu... :(

Strunt i det, alla har väl skitiga hästar såhär års?
Tur att min är svart så att det inte syns så mkt :rofl:

Nu blev det bildsnålt igen

Jag var så inne i mina bilder från butiken att jag glömde bilderna på det jag köpte! Här kommer de!

IMG_1060.jpg

Reflexspö (49.95), vet-flex lindor (14.95/styck), svansreflex (19.95) och rakt tränsbett (79.95)
IMG_1071.jpg

Detaljbild reflexspö (brunt - färgen syns dåligt på bilden)
IMG_1074.jpg

Detaljbild tränset (249,-)
IMG_1061.jpg

Aloevera gel (31.95/styck), Idominsalva (22.95), fyrpack koner (14.95), Foxfire pälsglans (89.95/styck),
eksemschampoo (59.95), hästgodis (24.95)
IMG_1062.jpg

Detaljbild sympatexgjord m resår (69.95)
IMG_1063.jpg

Detaljbild dubbelsydda sporremmar (19.95) och Capone kantflätade lädertyglar (REA 29.95)
IMG_1064.jpg

På översta bilden finns en pensel som fungerar bra som hovpensel. 4.95 kostar den!
Övrigt på översta bilden som det ej finns detaljbilder på köpte jag till kompisar.

*Vitt dressyrschabrak 69.95
*4-pack benreflexer 49.95
*Tygelreflexer 12.95
*Hjälmreflex 9.95
*Reflexväst 24.95
*Reflexbrösta 49.95

Haha, ja men jag ska fota nån dag då, helt klart :P
Men e ju roligast om de ligger på hästen för annars ser de ju "likadant ut" som på alla andra bilder :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 577
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 245
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 032
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 343
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka