Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Nu ska vi ta bilen upp till gekås. Hoppas att folk har annat att göra än att åka till dit idag :d

Kan visa bild på mina 2 dressyrschabrak osm jag köpte sist ja va där när de ligger under sadeln.

DSC00546.jpg

DSC00550.jpg

Det översta gillade jag :D

Det andra är jag inte så värst förtjust i, förmodligen för att jag sett det för jäkla många gånger :rofl: "alla" mina vänner (jag bor ju så nära ullared) har på något vis lyckats köpa sådana och jag är så fruuuktansvärt trött på dem :rofl:

*KL*

Gör ett avtryckt i tråden så jag kommer ihåg den. Mina föräldrar ska ner i helgen så jag kanske kan be dem köpa med något även om det egentligen inte är en enda pinal jag behöver ;) . Ska väll åka dit ner till hösten själv också eftersom jag kommer flytta till lägenheten då

Jag är nyfiken på en sak, har inte orkat kolla hela tråden dock. Men de omnämda skritt/flugtäckena? Vad är det för några? Pris? :)

De är från Jacson och om jag inte minns helt fel så ligger de på en hundralapp eller två :)

img_0904_156256417.jpg

img_0908_156256805.jpg

Sorry att jag är så långsam.. Men här kommer pikéerna jag köpte iaf! :laugh: Den rosa/röda är i funktionsmaterial, båda kostade 59,90 :- st. Ska så snart jag kan fixa bilder på de andra grejerna. Bla flugridtäcket

Ingen som sett vad ultrashield kostar?

en fråga oxå... Back on Track-jackorna är bara reklamjackor väl?

Ni som har dem, är de bra jackor?

Någon som ska dit i morgon??? Kan ni kolla på de nylonförstärkta stiglädrena åt mig då, mamma sa att de var okej, men vill gärna höra något från någon mer person om dom. Om de är värda att köpa så slipper jag vanka runt på falsterbo å leta efter sånt man behöver. Mkt roligare å inpulshandla där :):D

Det stämmer, back on track jackorna är bara "reklamjackor".
Men deras kläder är helt ok ändå! Vet flera som har sånna jackor och även de som har fleecejackor och västar. Kvaliten verkar bra i förhållandet till priset!

Jag har förutom en hel del av deras på mej superfunktionella produkter även en fleeceväst med deras reklam tryck på ryggen.
Den är riktigt skön både att ha på sej = formen och lagom varm under den kalla säsongen. :love:

Okej det kanske blir en tripp dit snart. En i stallet ville åka dit och undrade om jag skulle med ;)

Nu har jag varit på Gekås. Längtar redan tillbaka, men mitt kontokort gör det inte. :p

Jag köpte

20110708066.jpg

Ett fleecefodrat regntäcke

20110708067.jpg

Ett fleecefodrat rengridtäcke

20110708068.jpg

En vattenhink (varför, varför köpte jag inte fler?), en 5-litershink + lock, ett kedjegrimskaft, en lös kedja, 4 gasbindor, 2 Bot-paddar, en rotborste, ett reflextäcke till kissen (som hon troligen kommer hata) och en sax.

+ en massa saker till mig själv. :)

Nedanför hinkarna till vänster ligger något orange med reflex, vad är det ?

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 442
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Klädråd, bröllop.
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka