Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Nu är Gekåsresan äntligen inbokad! Den 1/11 bär det av:bump:. Någon som vet om de har westerngrejor där?

gekaskollage_163694319.jpg

Ursäkta bildcitat med jösses vad hästgrejer de har :eek:
När jag var där för 100år sedan var det bara en liten hörna...

Hej! Var i Ullared igår. Det fanns några westernpaddar vad jag kunde se.
Jag som ville ha rumpvärmare, de var slut och jackan jag ville ha fanns bara kvar i XL.
Broddarna var inte av bra kvalité enligt mig men annars fanns det mycket grejer.
Särskilt kläder till barn tycker jag.
Men det spelar ingen roll för det är alltid trevligt att åka dit.

Jag som ville ha rumpvärmare, de var slut och jackan jag ville ha fanns bara kvar i XL.
Broddarna var inte av bra kvalité enligt mig men annars fanns det mycket grejer.

Tack för ditt svar!

Detta är jag intresserad av, men jag ska dit om först en månad kanske så då kanske de har fått in igen!:bump:

th_IMG_1750.jpg

Köpte 3 sådana här grimmor i olika färger till mina hästar. I vanliga fall tycker jag att mjukisgrejer och sådant på grimmor är skittöntigt. Men dessa grimmor var lagom :)

th_IMG_1748.jpg

Schabrak, benskydd och en enklare sadelgjord.

IMG_1749.jpg

Hittade den snyggaste västen jag någonsin sett :love: dessutom hittade jag ett par ridbyxor som passade ypperligt till :)

Sedan köpte jag lite små pryttlar: Man-och svansspray, longerlina, tjocka handskar. Och såklart en jävla massa kläder som inte ska användas i stallet, plus två par skor som jag är heeelt förälskad i som kommer från Sko-boo. Älskar den butiken :love:

Jag ska åka dit på måndag nästa vecka... :D Gissa om jag är taggad? Inköpslistan är redan milslång...

Ska självklart försöka få upp bilder på inköpen sedan! :D:D:D

Åh vilken snygg väst! Fanns den i andra färger också? Det är ju sådana västar man bör ha många av. :D

Riktigt skön väst måste jag säga. Fanns dock inte andra färger men det fanns däremot en liknande jacka som jag provade, men jag tyckte att västen var ett strå vassare :d

kl, vill också åka till ullared! :( men är lagom pank och "behöver" inget specielt.

men undrar lite om dom har följande;

*stigbyglar Free Jump SOFT'UP (hööks har dom ju :p)
*hjälm väska
*dressyr sadelgjord med ludd
*svart engelsk nosgrimma med vitt foder (dvs ingen snokrems flärp)

*KL*

Någon som vet om de har kvar det där snygga tränset som visats här innan (svart med vita sömmar och glittrigt pannband)?

vill även se fler bilder på era fynd! :bump: ska förhoppningsvis dit snart!

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 442
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka