Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Önskar uppdatering på framförallt lindor och benskydd! :D Hoppas hitta paddar och elastiska lindor i flera färger samt röda benskydd, gärna damaskliknande eller PC-liknande!

*kl*

Fleecefodrat regntäcke, inköpt häromdagen. Tyckte det hade riktigt bra utbud av täcken just nu!

(Det är grått, inte blått, min mobilkamera har lite issues med färger)

1101.jpg

Jag ska dit 26 nov! :banana: Mest för att köpa julklappar, ska åka med pojkvännen, men det blir ju en sväng förbi hästavdelningen också :D
Det jag MÅSTE ha är schabrak, helst 2, av hoppmodell. Dressyrschabrak och hoppsadel är inte bra någonstans :angel: Sen kanske ett par ridbyxor... och lite småsaker säkert.

Längtar :D

Är där någon som ska upp närmaste veckan som kan kolla om dem har täcken i strl 85?
Alla täcken är av intresse. Ska upp nästa lördag (12) så blir massa shopping av "måste/bra att ha saker" till nya ponnyn.

Samma här, ska försöka komma ihåg! :)

Mul: Om du ser någon tjej som saakta går fram och tillbaka flera gånger vid varje hylla, och sen när jag gått igenom alla hyllor kollar en gång till, då är det jag ;)

Vi lär ska vara nere vid 09.15 och jag brukar ta hästavdelningen direkt så jag antar att jag dammsuger där mellan 9.30-10 antar jag:-)

*KL*

Om en vecka exakt idag åker jag till Ullared!!!!!!!!! :banana: Ska ju främst köpa julklappar men ska ju såklart gå på hästavdelningen en massa också :D Skrev ju en lista på vad lite tidigare här i tråden men den har krympt mkt :eek: Har visst fyndat mkt här hemma istället :grin:

Men kvar på listan står iaf:
* utetäcke gärna med halvhals i 200 gr
* dressyrschabrak (blåa med gult)
* träns med bling bling

men blir säkert mer :D

Knapplån

Jag köpte benreflexer där när jag va där nyligen, kostade 39 kr för ett helt set med kardborre och spänne, men ena spännet gick sönder första användningen :mad:
Dom har bra utbud av tillskott, mineraler och vitaminer. Jag brukar alltid köpa kraffts multvitamin där för den är billig :)

Blev även vinterhandskar för 49 kr samt massa ben till vovven!

kl

har fått klartecken från mamma om att vi eventuellt kanske ska åka upp till ullared för att handla julklappar ^_^. funderar nu på vad jag behöver till stallet :D.

än så länge är det bara en bra äkta fårskinns padd, ev ett ponny hack, eskadron skydd, pike tröja, och ngt fint billigt schabrak :p

images

Jag köpte ett par vita dressyrskydd från Catago när jag var där i lördags. Har gått och kikat på dessa i ett halvår och de kostar ca 899 kr i min ridsportbutik. Men på Gekås kostade de 429 kr!!! Blev överlycklig.:D Inte mina skydd på bilden, men likadana ;)

Vi åker 5 härifrån, nere kl 8 när de öppnar, då springer man till damavdelningen först för där blir det packat direkt ;) Därefter hästavdelningen i nån timme!

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 442
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023