Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag hemma från Ullared och jag typ hela bilen var full när vi åkte därifrån med massa bra, välbehövliga och fina saker
Lägger bara upp alla bilder här men om ni vill läsa vad det är för saker så är det bara att kolla in på: http://ellasrum.blogg.se/2011/august/ullaredstrippen.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoppas bilderna funkade![]()
Men det står ju klart och tydlgit i bloggen att hon köpte dem på Charlies i Jönköping på vägen till Ullared.Såg i Shoppingtråden att du köpte ett HVpolo set "när du var nere i Ullared", men det köpte du väl knappast på Gekås?![]()
Men det står ju klart och tydlgit i bloggen att hon köpte dem på Charlies i Jönköping på vägen till Ullared.
kl
Någon som har varit där nyss som kan berätta lite om utbudet av vinterkläder, främst jackor, fleecetröjor och liknande?
Bara så att du vet så får man inte fota inne i affären, min kompis som alltid har sin kamera redo blev genast tillsagd att han inte fick fota där, när vi kom in i affären.
Så du vet, jag har ingen aning vad de kan göra om de upptäcker att man har fotat dock.