Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Nu är jag hemma från Ullared och jag typ hela bilen var full när vi åkte därifrån med massa bra, välbehövliga och fina saker :love:
Lägger bara upp alla bilder här men om ni vill läsa vad det är för saker så är det bara att kolla in på: http://ellasrum.blogg.se/2011/august/ullaredstrippen.html

dsc05606_163452143.jpg

dsc05609_163452314.jpg

dsc05608_163452530.jpg

dsc05612_163452693.jpg

dsc05617_163452913.jpg

dsc05618_163453049.jpg

dsc05623_163461750.jpg

Hoppas bilderna funkade :D

Såg i Shoppingtråden att du köpte ett HVpolo set "när du var nere i Ullared", men det köpte du väl knappast på Gekås? ;)

Såg i Shoppingtråden att du köpte ett HVpolo set "när du var nere i Ullared", men det köpte du väl knappast på Gekås? ;)
Men det står ju klart och tydlgit i bloggen att hon köpte dem på Charlies i Jönköping på vägen till Ullared.

kl

Någon som har varit där nyss som kan berätta lite om utbudet av vinterkläder, främst jackor, fleecetröjor och liknande?

kl

Någon som har varit där nyss som kan berätta lite om utbudet av vinterkläder, främst jackor, fleecetröjor och liknande?

Mycket jackor. Både på hästavdelningen och herr/dam. Massor av mysiga tjocka tröjor också :)

Åh, vad bra att höra :)! Jag åker dit imorgon och är bl.a. ute efter en vinterjacka. Behöver också ett nytt träns, så det hoppas jag att de har många i cob-storlek. Och så ska hundarna få lite tuggben!

Funderar på att dra dit en tur och retur på onsdag eller torsdag, funderar på om jag verkligen orkar köra den rutten själv. Sist var det rätt segt sista biten hem. Är ju ändå typ 50 mil enkel resa. Men jag är ju så väldigt shoppingsugen!

Men ursäkta mig då. Jag är inte ambitiös nog att gå in på bloggar angående sånt.

Men du är ambitiös nog att anmärka och vara petnoga i forum - alltid något ;)

KL
Jag var på Gekås i morse.
Har inte packat upp mina köp än, men tog några bilder nere på hästavdelningen för att lägga ut i bloggen. De har massor av vinterkläder och reflexer och sånt, men inga/få tjocka täcken än så länge.

Jag köpte ett ländtäcke, ett brunt schabrak, lindor från Jacson, ett pannband med bling (i rött, vitt och blått), pälsglans, longerlina och lite annat pill. Jag kan lägga ut bilder på det sen :)

gekaskollage_163694319.jpg

Var ju också där idag och fick med mig ett träns (som jag hoppas passar!) (199 kr), svarta fleecefodrade ridbyxor som jag tror syns ett par inlägg upp i tråden (469 kr) samt en riktigt snygg blå vinterjacka (279 kr). Jackan ska jag dock inte använda i stallet.

Det är ju motivationspinnar :angel:

Nu har jag kommit hem och packat upp grejerna..!
Lindor - 90:-
Schabrak - 119:-
Pannband - 80:-
Ländtäcke - 99:-
Longerlina - 70:-
Ridstrumpor - 15:-
Borste - 10:-
(Pälsglans som inte syns på bild - 55:- )

gekascimg2102_163791788.jpg

gekascimg2107_163791707.jpg

gekascimg2108_163791855.jpg

Bara så att du vet så får man inte fota inne i affären, min kompis som alltid har sin kamera redo blev genast tillsagd att han inte fick fota där, när vi kom in i affären.

Så du vet, jag har ingen aning vad de kan göra om de upptäcker att man har fotat dock.

kl.

Har någon sett ifall det finns sådana där "hökrubbor" i kraftigare presseningmaterial till transporten. Den modellen som täcker hela främre delen av transporten, inte höpåsar/nät.

Bara så att du vet så får man inte fota inne i affären, min kompis som alltid har sin kamera redo blev genast tillsagd att han inte fick fota där, när vi kom in i affären.

Så du vet, jag har ingen aning vad de kan göra om de upptäcker att man har fotat dock.

Förr satt det en skylt om fotografering förbjuden vid ingången, men den var nedtagen för ett ganska bra tag sedan. Men den kanske är uppe igen?

När jag var där för inte länge sen satt det ingen skylt och jag såg faktisk flera stycken som gick runt och fotade. Så jag tror det är helt ok att fota :banana:

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 446
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Atletix
Tillbaka