Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
YEEEEEES!
De tunna handskarna köpte jag för över ett år sen, har använt jämt, å jag älskar dem! Skulle köpa nya sist, men då fanns de inte inne. Men nu är de tillbaka alltså! Nästan så jag får åka ner enbart för de handskarna.. Som ett andra skinn!!
Fick hem två par med silvriga catagoboots från Ullared idag. Får hoppas att dom passar bara eftersom det bara fanns medium kvar när kompisen var där. Men 2 par för 120 kr tycker jag är billigt och bra!
Vill du fixa till mig också? Guld, två par (fram och bak) och stl L! Hade varit riktigt snällt! Vet någon om de höjer och sänker priserna mycket eller om dom alltid kostar lika mycket? Hade ju velat föra över pengar innan
Ne då kanske det inte är catago men dom ser exakt likadana ut som mina catagoboots jag hade sen tidigare som visserligen kostade 70 kr där nere Läste inte så noga på förpackningen.
Men det spelar ju som sagt ingen roll, jag är nörjd över att dom var så billiga iaf
Planen är att åka till Gekås nästa helg. Jag har Ullaredskortet, och jag har lyckats tjäna ihop 500 kr i bonus (är en sådan "typ" som samlar alla inköp på ett kreditkort som jag sedan betalar hela summan på i slutet av varje månad) som jag ska ha med mig och shoppa för. Tack vare att Gekås är Gekås så brukar man ju komma rätt långt med några hundralappar! Min snygga vinterjacka (som jag fått många komplimanger för) från hästavdelningen gick på "hela" 279 kr...