Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Då vet jag vem du är om jag ser någon stå där och ta kort ;)

Ha ha, jag är förmodligen ensam om det ja! Jag ska se till att fota alla som tar kort på hästavdelningen så jag med uteslutningsmetoden vet vem du är ;)

Jag åker ner nästa söndag och sover kvar till måndag!! 2 dagars shopping!:d

In med mer bilder vad som finns inne!:bump:

Jo, de är ju det. därför jag frågar. har ett sedan tidigare från Hansbo men vill ha ett till och verkar inte lätt att hitta. Men tänkte att om man har tur kanske det kan finnas på gekås.

Glömde tyvärr ta bilder men det fanns ok med grejer där. Mycket pikèer men tyvärr slut i s/m. Behövde ju egentligen ingenting men fick med mig det här hem:

85d6cd0b.jpg

046c67e9.jpg

Catago schabrak 80;-
Lila schabrak 99;-
Catago dressyrskydd 429;-
Catago boots vita 80;-
Catago boots lila 70;-
Biotin 129;-
Torr shampoo 119;-
Flugspray 139;-
Grimma 20;-
Flygpannband 20;-
Hingstkedja 25;-
Plasthink/balja 20;-

Det som inte är med på bild är en Jacson fleecetröja för 219;- och en jacka för 399;-

Nej inte speciellt. Jag tog dom näst sista vita i full och sen fanns det några par svarta också. Men dom hade fler boots än senaste gången jag var där.

Åh, lila schabrak och grimma. Det vill min häst (*host* jag) också ha!

Fanns det några fina dressyrschabrak? brukar ju vara mest allround..

Catago skydden behöverinte vara slut för att de är slut i hyllan, förra gången jag var där fanns det ett set kvar i hyllan och den förpackningen var bruten så jag frågade om de hade fler och personalen gick in på lagret och kom ut med en hel pall och packade upp hyllan full med alla färger och storlekar.
De hade inte hunnit packa upp i den takt de gick åt.

Låter bra ! Ska ta mig en tur till Ullared efter Falsterbo, men då chansar jag på att de har Cartago skydd på Ullared. Priset där är ju oslagbart, på de bästa skydd jag haft.

Det fanns för ovanlighetens skull många dressyr schabrak. Dock var det utplockat på fullstorlek som vanligt.
Flugtäcke som jag tänkte köpa fanns inte i den storleken jag behövde tyvärr.

*tove* jag är inne i en lila period så jag tyckte att det var kul att det fanns mycket lila saker;)

Såg du köpt flugspray. Vet du vad det fanns för sorter? Ska dit på Söndag.

*KL*

Åh där är ett par vita Catago dressyrskydd stl full på väg hem till mig! :banana::bump:

*kl*

Var inne en sväng igår och shoppade lite! Dåliga bilder men jag har bara mobilkameran.
Är så glad att jag hittade en reflexjacka! Har letat länge. Denna fanns dock på herravdelningen men ska användas i höst och vinter i stallet :)

25klbba.jpg

9pmcf5.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur