Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska det vara någon speciell nosgrimma? :-) själv hoppas jag hitta ett pullarträns som är snyggt och mycket justerbart då min herre har knepigt huvud haha :-P
Var på ullared den 22:a och fick ialf med mig lite häst prylar.
Quiltad jacka 229:-(dock från damavdelningen)
Shoftshell jacka 119:- !
Pike i funktions material 60:-
Långärmad 139:-
Sport BH 60:- (sportavdelningen) riktigt sköna att rida i.
Täckesgjordar 35:- styck
Repgrimma 20:-
Och pojkvännen köpte en snygg hjälm för 300:-
+ lite vanliga stickade ridhanskar med pluppar i handflatorna.
Väldigt mycket ridkläder i marin, rött, vitt och lila, för dem som gillar de färgerna ;P
Köpte massa snygga dressyr schabrak där förut så ibland kan man göra klipp, fanns i massa färger! Hoppas själv kunna hitta några kul schabrak nästa helg
Rapport från ett knökfullt ullared.. träns finns mycket ca 200 300 kr, ett med lack nosgrimma o pannband annars ganska tråkiga. Mest tvådelade bett. Mycket täcken :-)
dom va lite halvkass kvalitet, brukar va bättre. Täcken fanns i olika priser, min får ett brunt lite fult regntäcke m fleecfoder för 249 kr :-) inga flugtäcken till stor häst, bara ponny. Finns täcken till alla årstider annars.
Hemkommen från lång dag på Ge-kås, men hittade en del fint Inte jättebra utbud av träns o bett, men mycket kläder och täcken. Mycket olika sadelgjordar.
*fleecefodrat regntäcke
*lila benskydd
*rosa dressyrspö
*dressyrgjord
*dressyrschabrak
*stigläder
*pullarträns (enkelt och inte jättesnyggt men ändå)
*Lätt fodrad stalljacka
*"dunväst"
*Glucosamin (stavning?)
*flugmedel
*himalayasaltsten
*hästgodis
*gummisnoddar
Blev totalt ganska precis 2000 kr för allt
Gravid - 1år Dag 18 och min app tror att jag har ÄL idag. Ägglossningstestet imorse tror inte det... Det känns inte som ÄL i kroppen heller, så även...