Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
....... JAG VILL OCKSÅ TILL ULLARED! Såg att det fanns plast bett på bilden men fanns det raka bett också?
Vill ha väst, bot täcke, lindor och boots och nya schäfrar och mycket mycket mer som jag ändå inte behöver eller kommer att använda .
ÅÅÅÅÅH JEG GLEDER MEG!!! 2 uker igjen! Har de tynne bitt i str 9,5? Håper de fortsatt har Amigo-dekken når jeg kommer, men det har de sikkert. I Norge koster de billigste 799, så sparer 300 kr pluss kursen.
Hvordan var utvalget av BOT der nå til menneske og hest? Og har de lilla Catago-klokker? Hadde vært kult om de fikk inn G-boots også. Aldri sett noe islandshestutstyr der.
Fick inte köpt så jätte mycket. Blev en flugspray, grimma, grimmskaft och ett baucherbett. Tyvärr fanns ju inte HW täckena i de storlekar jag ville ha. Ska ner nästa vecka också och då ska jag titta lite mer noggrant för då är sambon lämnad hemma
Röda ridbyxor 199kr
Marinblå helskodda ridbyxor 299kr
Svarta ridbyxor 329kr
de blå och svarta byxorna har resår nertill istället för kardborre, de svarta har nästan lite gummiaktig skoning.