Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

]KL

En kompis till mig var nere under veckan, hon frågade om medskick så jag bad henne hålla utkik efter ridvinterridoverall. Det fanns inne och hon slog till. Den kostade 699:- i vuxenstorlek. Jag är fullständigt såld på den redan! Jätte varm och skön, massor med reflexer, skoning i baken, hängslen inuti och skärp i midjan. Nästan längtar tills det blir tillräckligt kallt för att använd den.

Vet inte hur jag lägger in bild, annars hade jag kunnat bistå med det :)

Jag rider inte i min men har den i stallet/ute och den är helt underbar :love: Funderar på att köpa en till att ha i reserv för jag hade inte överlevt utan!

Varför rider du inte i din? Jag har ridit ner till -28 grader hittills, och tror att den kommer vara underbar i vinter! :)

Kl

Ååh lackbootsen asså. Såå snygga! :D
Ingen som bor i eller i närheten av Blekinge som vill ta hem ett par åt mig i full? :D

Någon som ska dit hyffsat snart och har lust att köpa ett par benskydd till mej? De fluffiga för 99 från copperfield. Köpte två par men kom på att fram skulle passa bättre med mindre storlek så skickade med en kompis för att byta men hon lämnade tillbaka dem ist -.- nån som kan hjälpa mej? Skulle vara en present :/

Jag ska ner någon gång under oktober, kan försöka komma ihåg att gå in här om du fortfarande behöver hjälp då eller om det har löst sig :)
Det borde ju inte vara så svårt att skicka de skydden på posten för en billig peng i så fall?!

Någon som varit där nyligen och såg om de hade fått in de svarta remonttränsen i full?
de var slut när jag var där men skulle komma in igen.

Tyra Sjöstedts kollektion star rider ska börja säljas på gekås här under veckan! så tur att man ska dit på måndag! :D haha

Såg ett svart remontträns med vita sömmar som det verkade finnas många av, men kollade inte storlekarna.

Har ett vagt minne att jag konstaterade att den var nedlagd sist jag parkerade på andra hållet o gick förbi. Men det måste varit typ ett år sedan isf?

Kl

Var där idag och handlade lite hästgrejer men mer på dom andra avdelningarna. :)

2013-10-08_20-42-33_IMG_2314_zpsaa4a1976.jpg

Hästen fick en grimma av sambon:
2013-10-08_19-58-07_IMG_2325_zpsda14bdd2.jpg

och jag fick en jacka! :love:
2013-10-08_20-43-04_IMG_2318_zpsba116ca6.jpg

Funderar på hur ni tycker prisnivån ligger på hästsaker på Gekås om man jämför tex med Hööks? Förstår att det kan variera på olika produkter och vissa har skrivit lite i tråden om pris.. Men om man skulle säga ngt allmänt?

Funderar på om det är värt att göra en avstickare dit om jag ändå är någorlunda i närheten pga semester..?:)

Någon som köpt ridvoveraller och kan vara snäll och fota hur den ser ut fram och baksida gäran. Ska skicka en bekant att köpa en ev.

Jag tycker att det är betydligt billigare på gekås jämfört med hööks!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka