Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Jaha!! Det trodde jag inte! :) Då känns det ju helt plötsligt ännu mer angeläget att åka dit! :D
Ja, jag är också suger på att veta om ridstövlar!

Jag såg mest ridskor när jag var där. Men gick bara förbi den avdelningen så kollade inte så noga :)

jag var där i torsdags, köpte lite saker, bilder kommer så fort det är väder för att använda sakerna.. Nu har det regnat varje dag när jag ska rida..

det fanns inga ridstövlar i torsdags.

kl.

Ledsen att jag inte fått upp bilderna än, men kameran har krånglat lite.. Imorgon lovar jag att fixa och sen lägga upp dom här under kvällen :)

Jag var där idag, men som någon skrivit innan såg jag mest ridskor.. Dock vet jag att dom där klassiska gummi-/ridstövlarna fanns, typ sådana som finns på bilt*ma :p

Någon som har vägarna förbi och kan lägga upp bilder på
vintertäcken med hals. Är intresserad av storlek 125 men i med
att storlekarna varierar är jag mer intresserad av modellerna

Jag hittade ett hw Amigo medium med avtagbar hals för 799 :- köpte i stl 115 men tror det fanns i stl 125 också. Fanns något med fast hals också.

Någon som har vägarna förbi och kan lägga upp bilder på
vintertäcken med hals. Är intresserad av storlek 125 men i med
att storlekarna varierar är jag mer intresserad av modellerna

Tar ut mitt vintertäcke (300g med hals) med ut till stallet imorgon och tänkte fota det sen när jag testar det på hästen :)

kl

jag skickade min mor på isabell werth skydden :) Nu väntar jag bara på att hon ska behaga att skicka upp dem :)

Här kommer en bild på vintertäcket som jag fick med mig hem från Gekås. 300g med hals, strl 155.

Nu ska vi se om jag lyckas posta detta haha, helt ny här eller ja jag brukar vara inne och läsa lite olika trådar men aldrig skrivit något så det är väl på tiden nu!
Igår åkte min kära mor ner till Ullared vilket jag passa på att skicka henne till hästavdelningen och fick köpa med lite saker vilket blev en hel del, kul för mig mindre kul för min plånboken:p

*3 st bruna lädergrimmor (en till ponnyn och två till den stora)
*Röda fleecelindor
*Gröna fleecelindor
*Äkta fårskinn rumpvärmare
*Två rosa hinkar med lock
*Kylgelé
*Hästgodis
*E-vitamin
*Två Amigo Horseware utetäcken 200gr med hals
*Ett Amigo Horseware fleecetäcke med hals
*Utetäcke med hals 100gr (endast 349kr)

DSC_0627.jpg

DSC_0632.jpg

DSC_0633.jpg

DSC_0638.jpg

DSC_0639.jpg

Än så länge är jag väldigt nöjd, så det ska bli väldigt roligt att prova allt imorgon:D

Bild på det på hästen? ska upp om en v men skulle vilja se hur det sitter på en häst ;)

Någon som vill delge vad de fleecefodrade ridbyxorna kostar? :)

Det står på flera ställen i tråden. :idea:
Egentligen får man inte skriva ut priset alls i den här tråden och man för öht inte fråga om pris, då riskerar tråden att tas bort.
Det du kan göra är att skicka ett pm till en person du ser ha köpt byxorna så får du svaret på så sätt. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka