Gel kuddar,tex pary feet.

Fibusen

Trådstartare
Hjälper dom något?

Har införskaffat skitsnygga skor som jag ska ha på ett bröllop i vår,dock stilettklack,vilket jag aldrig tidigare gått i. Höga pumps osv är inget problem så trodde att detta skulle gå bra,men gisses säger jag! Fick ont i trampdynan efter 10 min,och jag har ca 2 månader på mig att lära mig gå i dessa,ska även kunna dansa och ha kul.

Hjälper dessa gelkuddar?
 
Om inte skorna blir för trånga så tycker jag att de hjälper. Framför allt om man har jättehöga klackar :-)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 159
Senast: __sofia__
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
2 810
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
20 310
Senast: kolblakkur
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
2 974
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp