Gel kuddar,tex pary feet.

Fibusen

Trådstartare
Hjälper dom något?

Har införskaffat skitsnygga skor som jag ska ha på ett bröllop i vår,dock stilettklack,vilket jag aldrig tidigare gått i. Höga pumps osv är inget problem så trodde att detta skulle gå bra,men gisses säger jag! Fick ont i trampdynan efter 10 min,och jag har ca 2 månader på mig att lära mig gå i dessa,ska även kunna dansa och ha kul.

Hjälper dessa gelkuddar?

Om inte skorna blir för trånga så tycker jag att de hjälper. Framför allt om man har jättehöga klackar :-)

Liknande trådar

Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 512
Senast: mackan
·
Kropp & Själ För tre veckor sen blev jag påkörd (för er som sett förra tråden, föraren är fortfarande inte hittad :() Initialt, redan på akuten... 12 13 14
Svar
272
· Visningar
30 013
Senast: GotAsecret
·
Träning Har en häst på 5 år som jag haft mindre än ett år. Från början va han stel, dålig framåtbjudning osv Efter några månader börja han gå...
Svar
7
· Visningar
1 163
Senast: Tjockisina
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 449
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka