Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag reagerade precis som du på konversationen mellan experten och Em! Tycker inte att hon var skarp där eller överhuvudtaget med Ike. Han verkar liksom tycka att man är aggressiv om man ställer frågor i en normal konversation Och gud förbjude att man skulle komma med en följdfråga, för då skulle han tjura och gnälla över att hans ursprungliga svar inte dög.Em sa ju nåt om att det blivit problem efter att män sett hennes hem. Jag tyckte det var tramsigt men jag tror det är en del i vad som hänt med Ike. Hon är vacker och framgångsrik och han blir nojig att hon inte ska vilja vara med en sån som han.
Nu blev jag just irriterad på experten, den yngre av kvinnorna (som är den expert jag tycker sämst om). Hon tyckte Em blev skarp och undrade om hon var så mot Ike. Jag tyckte inte alls hon blev skarp.
Exakt! Tycker det där är sjukt obehagligt och känns manipulativt. Ett sätt ett styra och tysta henne.Han verkar liksom tycka att man är aggressiv om man ställer frågor i en normal konversation Och gud förbjude att man skulle komma med en följdfråga, för då skulle han tjura och gnälla över att hans ursprungliga svar inte dög.
Kanske, eller bara ett sätt att styra och tysta? Påminner om en person jag känt, som alltid kom undan med att bete sig hur som helst för allt ifrågasättande hanterades med "jag orkar inte med alla frågor" (om typ EN fråga ställdes).Är det extrem kravkänslighet? Menar inte att han har rätt att bete sig, bara undrar vad som driver det.
Iofs hänger det säkert ihop med "kravkänslighet".Kanske, eller bara ett sätt att styra och tysta? Påminner om en person jag känt, som alltid kom undan med att bete sig hur som helst för allt ifrågasättande hanterades med "jag orkar inte med alla frågor" (om typ EN fråga ställdes).
Jo. Ur hans perspektiv är syftet säkert inte ”att styra och tysta”, han tror uppenbart att han ”är en schysst kille”? Eller spelar han bara? Jag gissar liksom att det är vanligare att schyssta killar är omedvetna om sina sunkbeteenden än att de aktivt odlar dem?Kanske, eller bara ett sätt att styra och tysta? Påminner om en person jag känt, som alltid kom undan med att bete sig hur som helst för allt ifrågasättande hanterades med "jag orkar inte med alla frågor" (om typ EN fråga ställdes).
Neijjj men pga den här tråden har jag/vi börjat titta på säsong 17, efter att ha konstaterat att vi visst redan hade sett säsong 16 med någon slags hatkärlek som tydligen var lättglömd. Får återuppta medverkan i tråden när det är dags.Säsong 18, som släpps på SVT just nu.
Tråden jag aldrig trodde att jag skulle starta. Det finns ingen tråd va? Nån som kollar?
KRÄKER på David. Hans fula 80-tals tofs, han klär sig som ett barn, ljuger konstant, bor i sina föräldrars fucking källare och verkar ändå tro att han är värsta kapet![]()