Gillamenyn saknar en typ av gillaknapp

Nu saknas det faktiskt en på riktigt: Hjärtat har försvunnit från vissa inlägg/trådar.
Om sidan laddar långsamt av någon anledning så är det alltid hjärtat som kommer upp sist för mig, alla de andra samtidigt. Den ledsna kommer direkt efter den skrattande som om hjärtat inte fanns och sedan ploppar det upp när sidan laddat helt klart (och jag ser hjärtat i det inlägget du länkar).
 
Om sidan laddar långsamt av någon anledning så är det alltid hjärtat som kommer upp sist för mig, alla de andra samtidigt. Den ledsna kommer direkt efter den skrattande som om hjärtat inte fanns och sedan ploppar det upp när sidan laddat helt klart (och jag ser hjärtat i det inlägget du länkar).
Ah, ja, det kan vara det som spökar, är ute på vift så internet är lite opålitligt. Tack!
 
Om sidan laddar långsamt av någon anledning så är det alltid hjärtat som kommer upp sist för mig, alla de andra samtidigt. Den ledsna kommer direkt efter den skrattande som om hjärtat inte fanns och sedan ploppar det upp när sidan laddat helt klart (och jag ser hjärtat i det inlägget du länkar).
Jag har nu fixat lite med detta, förhoppningsvis skall hjärtat nu komma lika snabbt som de andra och det skall också gå aningens snabbare.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
385
Senast: tessan.g
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 473
Senast: karl_h
·
  • Artikel
Dagbok Behöver få skriva av mig lite nu känner jag. 2023 var ett riktigt tufft år på många sätt, orkar/kan inte gå in på allt här men liksom...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp