Gillar nya röda knappen för "Nytt"

vallhund

Trådstartare
Syns riktigt bra! Förr hade jag problem med att det var för lite kontrast när det var ljust i rummet.
 
Några har nämnt att de inte förstått vad utropstecken-ikonen var för något. Det var inte uppenbart på mobiler.
Nu syns texten på samma sätt på mobiler som på större skärmar.
Jag anser att det är väldigt vettig funktionalitet under Nytt-länken.
Nya som kommer till sidan hittar med den förhoppningsvis direkt till nytt aktivt innehåll.
Som inloggad användare kan man även göra inställningar under den så att man får fram det innehåll man önskar.
 
Några har nämnt att de inte förstått vad utropstecken-ikonen var för något. Det var inte uppenbart på mobiler.
Nu syns texten på samma sätt på mobiler som på större skärmar.
Jag anser att det är väldigt vettig funktionalitet under Nytt-länken.
Nya som kommer till sidan hittar med den förhoppningsvis direkt till nytt aktivt innehåll.
Som inloggad användare kan man även göra inställningar under den så att man får fram det innehåll man önskar.
Funktionen är toppen, tänkte mest på utseendet (vilket egentligen är en petitess) ;)
 
Provade först med en röd knapp med vit text, ungefär som de siffror som talar om att man fått x antal notiser. Men det ansågs lite väl skrikigt, jag höll med och ändrade till den text som finns i den övriga menyn, med den skillnad att den har den orangea färgen som används till knappar m.m. här på sidorna. Den sticker ut lite, men inte för mycket, tycker jag.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
708
Senast: Caoimhe
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
778
Senast: Tonto
·
  • Artikel
Dagbok Den 7 Februari 2023 ändrade jag mitt liv för alltid. Jag gick upp för en bro som en man kom ner som kvinna. Det var en ganska kall...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
26 940
Senast: Tranan
·
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
661

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp