Gissa rasen tråd?:)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Duddi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 457
  • Visningar Visningar 22 426
Sv: Gissa rasen tråd?:)

Undra vad jag ska lägga ut nu då? Kanske kör vidare på en valpbild, det var rätt skojigt, lite svårare!

valp.jpg

Flatcoated Retriver? :)

Jag tycker den ser ut som en flat eller labrador. Men den har för mycket päls för att vara labbe o flaten får inte vara vit på bringan :confused:

du gissa faktiskt helt rätt på första försöket, en mörkbrun jack russel är faktiskt vad hon är...
trodde att det skulle ta längre tid en sån för någon att gissa rätt, ingen annan som jag har träffat har gissat rätt...
/Eve

Jaså, vad kul. Tyckte att nosen o huvudet var likt o har hört att det finns svarta. Men har aldrig sett någon live dock.. kanske kommer om de blir vanligare o vanligare :-)

Fin var hon i alla fall..

Hon har en bror som oxå är mörk och sen 3 bröder som är vita med någon mörk prick...
Tyvär så kommer det nog inte bli vanligare då rasstandarn säger att dom måste vara minst 51% vita. Så det blir inga utställningar för oss, då blir vi nog utskrattade.
Men visst är hon fin endå som du säger...
/Eve

Tjohoo:bump:
Då tar jag å drar till med denna lilla kille(renrasig):
13051678.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 674
Senast: Ginne
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 211
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 596
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 055
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka