Glad självständighetsdag!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Butros
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 013

Butros

Trådstartare
Idag, när Finland firar 100 år som självständig stat, ber jag att få önska alla finländare och vänner av Finland en glad självständighetsdag!

img-7795.jpg

Stort grattis, Finland!
Jag har fått hedersepitetet "nästan-finne" av mina finska vänner eftersom jag är fennofil av rang. Här har vi ätit renskav, fazer-choklad och finsk lakrits, dagen till ära.

Och så har jag förstås lyssnat på finsk musik och musik med finsk anknytning. Som detta - Livgardets Dragonmusikkår i Fredrikshamn, Finland. Det första stycket är dessutom Finska rytteriets marsch/Hakkapeliittain Marssi. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
223
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 238
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
678
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 277
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka