wtf

Trådstartare
min hund har ÄNTLIGEN fått sina kulor! efter 6 mån :)
alla trodde ju att dom inte skulle ramla ner (vet. + privatpersoner) men tji fick dom.
nu är det ju bara att ge faen i att pilla, vill inte riskera att dom åker upp igen...
kanske det blir en utställnings hund av lill killen :d
 
Sv: *glad*

Grattis! Jättekul när det går som det skall, och inte som det brukar.

Som lite kuriosa kan jag tala om att en kompis till mig köpte en krypto hane för halva priset (jag har för mig att han hade passerat 5 månader då). 14 dagar efter köpet hade han bägge stenarna i påsen, och blev sedemera både INTUCH & NORDUCH. Gissa om hans uppfödare har grämt sig.........

Mvh,
Duvan
 

Liknande trådar

Hundhälsa Valp 6 mån Harklade sig några gånger och fick upp slem för några nätter sen. Harklade så även några gånger på dagen. Ingen feber (38)...
Svar
15
· Visningar
1 093
Senast: movi
·
Övr. Hund Hej alla. Vi fick avliva vår 16 åriga hund i somras. Det gnager mig varje dag om den stunden då jag har totalt black out. Hon...
2
Svar
25
· Visningar
2 420
Senast: tanten
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 518
Senast: Toktass
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp