wtf

Trådstartare
min hund har ÄNTLIGEN fått sina kulor! efter 6 mån :)
alla trodde ju att dom inte skulle ramla ner (vet. + privatpersoner) men tji fick dom.
nu är det ju bara att ge faen i att pilla, vill inte riskera att dom åker upp igen...
kanske det blir en utställnings hund av lill killen :d

Sv: *glad*

Grattis! Jättekul när det går som det skall, och inte som det brukar.

Som lite kuriosa kan jag tala om att en kompis till mig köpte en krypto hane för halva priset (jag har för mig att han hade passerat 5 månader då). 14 dagar efter köpet hade han bägge stenarna i påsen, och blev sedemera både INTUCH & NORDUCH. Gissa om hans uppfödare har grämt sig.........

Mvh,
Duvan

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 514
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 371
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka