Glasögonhjälp!

NagelacksBeroende

Trådstartare
Okej, världens egotråd känner jag, meneee jag är desperat. Glasögonångest. :D Denna ångest. Varje gång. (Måste vara därför jag ser så rädd ut på korten med :angel: )

Sååå, hjälp! Hiss eller diss på dessa?

20150616_154007_55806f0f2a6b2220a17c7ab7.jpg


20150616_1541511_558070732a6b22214f61654c.jpg

Inte världens bästa bilder direkt, men kände mig väldigt obekväm att stå och bli fotad där haha. :D
 
Okej, världens egotråd känner jag, meneee jag är desperat. Glasögonångest. :D Denna ångest. Varje gång. (Måste vara därför jag ser så rädd ut på korten med :angel: )

Sååå, hjälp! Hiss eller diss på dessa?

20150616_154007_55806f0f2a6b2220a17c7ab7.jpg


20150616_1541511_558070732a6b22214f61654c.jpg

Inte världens bästa bilder direkt, men kände mig väldigt obekväm att stå och bli fotad där haha. :D

Jag kanske hade valt ett par som var en aning mindre. Du har ett vackert ansikte. Synd att dölja det bakom stora glasögon :)

Kanske en ljusare färg också? Svart kan bli lite "hårt".

Fast jag älskar din min :D
 
Jag går lite mot strömmen och säger hiss!! Tror även att du skulle passa riktigt bra i ett par Clubmasters från RayBan :up:
 
Jag personligen skulle inte välja bågar som går ner så djupt över kinden som de där. Tror du skulle passa avsevärt bättre i några snäpp mindre.
 
Eller ja, den här bilden kanske är visningsbar iofs. :p :D

20150617_1928371_55898edd9606ee4ea0bf9b0c.jpg
Fullt visningsbart :D
Liknande modell som dom på den första bilden men en aning mindre. Stämmer det? Eller är kortet taget ur en lite annan vinkel?
Tror du gjorde ett bra val. :up:

Har du en sådan fräck ögonfärg eller är det bara min mobil som luras?
 
Fullt visningsbart :D
Liknande modell som dom på den första bilden men en aning mindre. Stämmer det? Eller är kortet taget ur en lite annan vinkel?
Tror du gjorde ett bra val. :up:

Har du en sådan fräck ögonfärg eller är det bara min mobil som luras?

Ja dom är liknande, men mindre! :D Kändes mycket bättre efter att jag varit och provat massor av olika ungefär tusen gånger ;). Tog även med sambo, syster och mamma i olika omgångar och dom alla (!) tyckte att dessa visade "mig" på ett bra sätt. Så då kändes det som ett bra val. :)

Det är nog din mobil som är en luring! Jag har ganska normalt gröna ögon :D
 
Ja dom är liknande, men mindre! :D Kändes mycket bättre efter att jag varit och provat massor av olika ungefär tusen gånger ;). Tog även med sambo, syster och mamma i olika omgångar och dom alla (!) tyckte att dessa visade "mig" på ett bra sätt. Så då kändes det som ett bra val. :)

Det är nog din mobil som är en luring! Jag har ganska normalt gröna ögon :D
Alltså dom ser vare sig blåa eller bruna ut så mobilen luras nog inte helt :D

Tror det bara är 5 % (eller var det 1%?) av jordens befolkning som har gröna ögon. Så en aning unik är den färgen allt :up:
 
Alltså dom ser vare sig blåa eller bruna ut så mobilen luras nog inte helt :D

Tror det bara är 5 % (eller var det 1%?) av jordens befolkning som har gröna ögon. Så en aning unik är den färgen allt :up:

Jaha! Haha, trodde att det var en vanlig ögonfärg :D Men det är väl kanske lite som hårfärgen då ;)
 

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 521
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 461
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 388
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 168
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp