Sv: Glasögonångest.. behöver snabb hjälp!
Kanonsnygga!
Kanonsnygga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att bågarna är alldeles för stora! De ser ut som såna jag hade för en 30 år sen.
Däremot är det snyggt att de är markerade men dessa är så stora att de tar över hela ditt ansikte.
Kände en gång en som sa att ha glasögon är som att ha en möbel i ansiktet, och dessa bågar passar utmärkt som illustration av det yttrandet.
Håller med härJag tycker att modellen passar dig alldeles utmärkt, men jag hade nog sett mig om efter ett par med lite mindre båge. Alltså leta efter samma typ av glasögon, men som inte är lika kraftiga![]()
Det finns optikerkedjor som har kostnadsfritt byte i flera månader om man inte gillar modellen. Sextusen låter ganska dyrt, då borde det kunna ingå tycker jag.
Jag tycker att bågarna är alldeles för stora! De ser ut som såna jag hade för en 30 år sen.
Jag tycker att stilen är snygg, du passar absolut i breda bågar, men dessa är i mina ögon lite för stora för ditt ansikte! Som Görel så bra uttryckte det, det blir som en möbel i ansiktet![]()
Glasögonen är perfekta för dig
Glasögonen är perfekta för dig. Med uppsatt hår utstrålar du den självsäkra sekreteraren som vet hur bokföringen ska skötas och som ingen vågar säga emot. Hon kräver punktlighet och vet exakt var alla dokument finns.
Men långt hår är du den lediga tjejen som ofta blir utbjuden då hon är lättsam och gärna har lätt till skratt.
Det långa risiga håret glömmer vi![]()
(Jag är en mes och hade valt några som var lite mindre, men TS är ingen mes.)
Jaha var det så det varVar du ser det långa och risiga håret vet jag däremot inte, snarare nyduschat och blött![]()