Globen -och westerngrejor!!!

C

Cinders

Är det månne fler än jag som skulle önska att det fanns lite mer hästpinaler med westerninrikting på Globen?

Jag förstår att det kan vara tufft med en monterplats i tre dagar när själva "kärnevenemanget" för ens kundkrets bara är där en dag. Men, tänk så roligt det vore om man kunde få möjlighet att bläddra bland bucklor, bett, bälten och boots (och annat skojsigt också, förstås!!!) och sedan riktigt kunna shoppa loss???
:banana: :banana: :banana:

Jag hoppas verkligen att "westernbutikerna" gör slag i saken i år!!!
 
Ja, detsamma gäller väl i så fall Eurohorse på Scandinavium här i Göteborg! Westernintresset är ju på stark frammarch i Sverige, så VARFÖR finns det inte fler försäljare på mässorna? Kanske det är för dyrt att hyra monter på de jättejippona... För på C och B tävlingar i western brukar det ALLTID vara minst 4-5 försäljare per tävling, oftast fler. Ok, det finns inte massor med försäljare och de flesta har egen butik nånstans i Sverige, men ändå, det vore som sagt kul.

På Eurohorse har jag som mest sett 3 montrar med westernanknytning under ett och samma år!

Förra året var det bara 2, har jag för mig.

Så jag säger som du, fram för mer westernförsäljning!

/TIGERHEART
 
Jag håller absolut med.
Ska till globen o se reiningen på fredagkvällen, och ska definitivt slösa pengar innan showen :d
Tråkigt bara om det inte finns så stort utbud...
Mina shoppingbehov är svåra att mätta. :crazy:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp