Globuc Clic, bildtråd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 952
L

Lord Owen

Jag har funderat på att köpa en Globus Clic och nu skulle jag vilja se bilder på denna sadel när den ligger på hästryggen! Har inte hittat några sådana bilder så då tänkte jag att ni som har en globus clic kanske kan lägga ut bilder här? :)

Jättetacksam för alla bilder! :bow: :bow: :) :)

Sv: Globuc Clic, bildtråd?

Någon som har provat den? Vad tycker ni om den?
Jag skulle också gärna vilja se den på hästryggen.

Senast ändrad:

Evergreen skrev:
Jag tror jag har ngn bild på dressyrmodellen, ska se om jag har dom kvar.

Ja, kolla upp det. Vill jättegärna se :)

Jag har den... Den passar rak /lite svängd rygg med bred och inte så hög manke (passar ju väldigt hög manke, men om hästen har kort rygg så kan man ju inte lägga den så mycket längre bak) och den är väldigt kort fast den har kilbossor. Har en 18" på en häst som hos de flesta märkena inte kan ha större än 17".

Väldigt bra kvalitet till det priset måste jag säga. Men som vid alla sadlar måste man ju smörja den och ta hand om den för att den ska hålla sig fin.

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
435
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka