Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker att min Globus sadel är okej, men när sadelmakaren kommer till vårat stall ska jag nog se till att han får titta på den.
Det kan åka fram ibland när jag inte har en antiglidpadd under.
Har haft min Globus i 2,5 år. Är väldigt nöjd med den. sadeln är rak, jämnt stoppad och inget fel på lädret. Den är omstoppad en gång under tiden. Då blev den givetvis kollad av sadelmakaren. Ingen anmärkning (förutom att hon påpekade att den var så välskött)
Jag har haft två sadlar från Globus, en hopp och en dressyr. Båda var raka och i helt ok kvalité, absolut inte sneda eller ojämna i stoppningen. En ponny som jag rider har också en dressyrsadel från Globus, även den är rak och fin. Självklart är alla sadlar kollade regelbundet men det har inte funnits något att anmärka på.
Hästmänniskan
Jag undrar om någon har testat att använda märk-DNA till dyr utrustning? I så fall får ni gärna dela med er av hur det fungerat, har ju...
Trädgård & Växter Tack för tipsen! Ska kolla upp dem. Jag hittade även nåt som hette Purpurhortensia när jag sökte, står att den blir max 60 cm, fanns i...