Globus tömkörningsgjord

Raceface

Trådstartare
Någon som har koll på hur mycket Globus tömkörningsgjord kostar på Eko:- i Länna (stockholm)?

/Raceface

Sv: Globus tömkörningsgjord

Har tittat på en sådan en gång och den såg ut som om den bara skulle passa rena ök ju! Ingen plats för en bred välmusklad manke....

Sv: Globus tömkörningsgjord

Polly_Mulle skrev:
Har tittat på en sådan en gång och den såg ut som om den bara skulle passa rena ök ju! Ingen plats för en bred välmusklad manke....

Precis så är det ;) Tjocka tunnor med grymma mankar och omusklade ryggar ligger den nog bäst på :o

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 074
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka