Globussadel och gradantal

sissu

Trådstartare
Tjatigt, men det hjälps inte.

Har kollat runt nu för att försöka bli klok gällande garandantalet på Globussadlarna. MEN, nu har jag sett allt från 104 - 115 grader i bom 34 och det köper jag inte. Nån/några måste mäta helt galet, så ni som kan mäta och äger ex. en Clic dressyr hur är det med graderna?

Vore ju kanon om nån har en 36 eller 38 så jag vet vad jag ska beställa.

Tack!!

Sv: Globussadel och gradantal

min ponny nuvarande ponny har 32 i bom på sin stübben hoppsadel och 34 i bom på sin globus clic dressyrsadel. Hon som provade ut globussadeln till mig sa att dom tydligen ska ha helt olika mätsystem.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Tjatigt, men det hjälps inte. Har kollat runt nu för att försöka bli klok gällande garandantalet på Globussadlarna. MEN, nu har jag...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: hoppla
·
T
Utrustning Har ringt och pratat med en återförsäljare av Globus sadlar. Dessa återförsäljare har ett bra rykte omkring sig då det gäller...
Svar
4
· Visningar
1 179
Utrustning Jag tänkte ta fler bilder, men jag hittar inte min flexicurve eller fler batterier till digitalkameran :mad: Men jag har mätt alla... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
12 531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka