Globus sadlar och gradantal

sissu

Trådstartare
Tjatigt, men det hjälps inte.

Har kollat runt nu för att försöka bli klok gällande garandantalet på Globussadlarna. MEN, nu har jag sett allt från 104 - 115 grader i bom 34 och det köper jag inte. Nån/några måste mäta helt galet, så ni som kan mäta och äger ex. en Clic dressyr hur är det med graderna?

Vore ju kanon om nån har en 36 eller 38 så jag vet vad jag ska beställa.

Tack!!

Sv: Globus sadlar och gradantal

Attans, jag skickade min med posten igår så jag kan inte mäta men det är en i stallet som har en globus dressyr som jag kan mäta men inte vet jag hur jag ska mäta så du får exakt svar. Jag vet att globus 36 är extra vid iaf, väldigt vid!! Men det är nog inte till någon hjälp... :angel:

Liknande trådar

Utrustning Jag har redan tagit hjälp av två olika sadelutprovare och har även en del kunskap själv. Problemet är att det inte finns någon butik...
Svar
3
· Visningar
2 033
Utrustning Jag går i tankarna att köpa mig en Globus Crincle, men jag är osäker på bomvidden. Min häst är just nu 114-115 grader i vidd, lite väl...
Svar
2
· Visningar
1 249
Senast: Merope
·
T
Utrustning Har ringt och pratat med en återförsäljare av Globus sadlar. Dessa återförsäljare har ett bra rykte omkring sig då det gäller...
Svar
4
· Visningar
1 180
Utrustning Tjatigt, men det hjälps inte. Har kollat runt nu för att försöka bli klok gällande garandantalet på Globussadlarna. MEN, nu har jag...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Tildson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka