Bukefalos 28 år!

Globussadel

A

AnneS

Jeg har beslutningsangst nå når jeg skal kjøpe meg ny sadel :crazy: Har en Globus Loke på prøve nå, men er litt redd for at den vil gi meg for lite stöd i dressurridingen. Jeg tenkte å kjøpe Globus siden den er såpass billig at jeg får råd til å kjøpe bomlös også senere ;)

Jeg har også vurdert Click, men lurer på hvordan den blir å ri på tur i, med knästöd og dypt sete :confused: Jeg liker egentlig sal som ikke har så dypt sete men har litt benstöd, og da vil allround mot dressur kanskje passe best, men da må jeg opp mot ti tusen kroner. (Globus har vel ikke allround mot dressur).

Min häst må ha 36 i bomvidde og kort sadel. Han er litt overbygd, men det går greit med Globus så lenge sadelmakeren stopper om sadelen litt.

Jeg blir galen av sadler :crazy:
 
Sv: Globussadel

Nog tycker jag att Globus Loke och Clic är ganska lika i sätena...
Men Turner är annars lite billigare och ahr lite mindre knästöd. Och alla är korta, Clicen är lite kortare än Loken tycker jag, men abra ytterst lite. (en halv-en hel cm)
 
Sv: Globussadel

Jag har en Globus Loke och den är väldigt skön att rida ut i skogen eller hoppa i, men den ger inget vidare stöd i dressyren. Håller själv på att leta efter en dressyrsadel att komplettera med just därför.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
582
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Trenger en anbefaling! I dag fikk jeg beskjed om at jeg satt skjevt på ponnien av saltilpasser, jeg har også fått beskjed om at jeg er...
Svar
9
· Visningar
795
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
482
Senast: EZMK
·
Utrustning Hei, så jeg har skadet ankelen min og legen sier jeg må ha en støtteskinne på i hvertfall i 2 måneder... og siden jeg bare har en...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp