Glömt min pinkod

Den här tråden fick mig att börja memorera alla koder till kort och bankdosa och sånt. Och givetvis är en kod borta. Det är den här trådens fel :banghead:
 
Jag vet inte bokstävernas plats så då måste jag ju lära mig dem och komma ihåg det i stället. :cautious: :p
De är ju lätt att räkna fram om man skulle glömma sin kortkod :) Men själv har jag faktiskt ett liknande räknekomihåg som ditt fast lite mera speciellt. Det viktiga är att det är något som är svårt att helt glömma, och ord kan vara lättare att komma ihåg än siffror.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 734
Senast: fejko
·
Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 368
Senast: Linda_A
·
Hästhantering Jag är så nära på att ge upp min häst jag snart har haft i 1 år. Jag hade sett så mycket framemot att ha häst igen men allt verkligen...
Svar
15
· Visningar
2 949
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp