glyco-flex

Milosari

Trådstartare
var köper man det? det finns tydligen olika sorter, I, II och III, jag antar att det är III som har bäst effekt och att det är det man ska ge till gamla hundar med artros?

jag har hittat glyco-flex II här, och jag tycker att priset är rimligt jämfört med vad jag betalar för det jag använder idag, cosequin. men är den varianten tillräckligt bra?

Sv: glyco-flex

puttar upp, för jag måste köpa ny glukosamin snart och vill veta om jag kan köpa denna någonstans...

ja tiken får hill's j/d men hanen äter vanlig mat. han har inte fått problem än men får i förebyggande syfte för han är trots allt 10 år.

leta upp flexijoint istället....det är helt överlägset och tror det finns för försäljning i sverige igen. jag brukade köpa för häst 1 kg( billigare så)
innehåller glukosamin /msm/chondriotin/C vitamin och andra mineraler

Liknande trådar

Hundhälsa Då Pudeln vägrar äta allt det står ”hundmat” på börjar jag titta på alternativa lösningar. Hon är inte känslig i magen och van att äta...
Svar
7
· Visningar
589
Senast: Sel
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska... 2
Svar
20
· Visningar
2 214
Senast: super
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 834
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka