Gmail -vb mail till annan adress

Haukur

Trådstartare
Jag har två konton i Gmail, en privat adress och en som används gemensamt av en grupp. Jag skulle vilja vidarebefodra gruppmailen till min privata adress så jag slipper logga in på två konton för att läsa mailen. Det inga problem egentligen för det vet jag hur man gör, problemet kommer när vi är flera i gruppen som vill göra samma sak, alltså vb de mail som kommer till gruppmailen till allas personliga mailadresser. Jag lyckas bara få till vb till en adress.
GÅR det att ha till flera eller är det inte gjort så? Har testat att skiva in flera adresser i fältet med ; mellan men då får jag upp ett felmeddelande att man inte kan ha flera @ i samma adress.

Någon som vet? GÅR det och i så fall hur gör jag?

Sv: Gmail -vb mail till annan adress

Hmm.. Nej jag har inte testat med filter alls. Ska testa och se om det funkar :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
741
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 504
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 287
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka