Gnälleri Gnällera

TheRedLightning

Trådstartare
Ja, nu kommer det ett gnälligt inlägg mest för att jag är så irriterad just nu och inte har någon att "gnälla av mig" på.

Jag blir så trött på folk, där de kan gnälla om dittan och dattan, men när jag gnäller om något då vill de inte höra.
Likadant kan de ställa en fråga och sen när man börjar svara då vill de inte höra svaret hux flux. :rage:

Det här med att bestämma dag bland många vänner, funkar väldigt dåligt. Skulle vart en helg, men blev inte så för det var en som inte kunde, frågan går ut om hur nästa vecka ser ut och jag svarar att jag inte kan på vardagar för jag jobbar, men helger går bra. Då bestämde de fredag, utan att ta hänsyn till att jag inte kan på vardagar (en vanlig jobbvecka för oss mån-fre)... :banghead: Om de inte kan flytta till helg, så känner jag att det är lite orättvist att man kan flytta på det när vissa inte kan, men strunta i när andra inte kan. Snacka särbehandling i så fall, återstår att se vad som händer nu, börjar bli lite less på det. :mad:

Då var det färdig gnällt för mig idag, kände jag behvöde skriva av mig lite och eventuellt bolla lite för att få nya idéer.
 
Jag vill inte vara taskig men det känns inte så meningsfullt att svara i dina trådar.
Du ber om hjälp. Sen får du svar.
Då svarar du att alla har har missförstått dig och du har inga problem.
Sen ett tag senare kommer det en ny tråd.

Tyvärr så tror jag inte det kan finnas några mirakel. Den ens som kan förändra din situation är du själv.
 
Nu bad jag förvisso inte om hjälp, ville mest skriva av mig "gnället" för att jag inte kan "gnälla" med någon IRL är det förbjudet? Hur ska man då få ur sig "gnället"? :confused::confused::confused:
 
I en sån situation som dag-bestämmandet hade jag lätt sagt ifrån.
Jag hade frågat varför det är okej att byta dag när X inte kan och att då byta till en dag när Y redan talat om att den inte kan. jag hade kunnat göra det oavsett om jag var Y eller inte
 
Nu bad jag förvisso inte om hjälp, ville mest skriva av mig "gnället" för att jag inte kan "gnälla" med någon IRL är det förbjudet? Hur ska man då få ur sig "gnället"? :confused::confused::confused:
Har du pratat med personerna om du tycker att de behandlar dig illa?

Detta är ju ett diskussionsforum. Så lägger man upp en tråd här så antar jag att man vill diskutera och ha svar. Vill man inte ha svar på trådarna utan bara få skriva av sig kanske det finns andra platser avsedda till det. :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 224
Senast: cassiopeja
·
Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 372
Senast: Red_Chili
·
Hästmänniskan Min vanliga identitet här på forumet är rätt välkänd, och jag har inte direkt varit hemlig med vart jag bor, så jag valde att lägga den...
Svar
4
· Visningar
2 105
Senast: Anna-KarinO
·
D
Hästmänniskan jag tror jag inte orkar vara snäll längre... ska försöka göra en lång historia kort. det börja redan när vi flytta hit. i juni. 2...
Svar
7
· Visningar
2 288
Senast: aramis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp