Svarar mig själv: En går och lägger sig. Sedan går man upp kl fyra och börjar städaJag är så förjordat trött. Jag borde (läs måste) börja städa inför morgondagen. Hur får en lite extra energi? Finns det något knep?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svarar mig själv: En går och lägger sig. Sedan går man upp kl fyra och börjar städaJag är så förjordat trött. Jag borde (läs måste) börja städa inför morgondagen. Hur får en lite extra energi? Finns det något knep?
Red Bull?Jag är så förjordat trött. Jag borde (läs måste) börja städa inför morgondagen. Hur får en lite extra energi? Finns det något knep?
Sömn är bättreRed Bull?
Funkar myggapparaten också på knott alltså? Är du nöjd med den?Tog fram myggmaskinen ur förrådet och for in till Rusta som är nyöppnade på orten.
De hade inte tabletter till apparaten! Trots att de säljer exakt samma modell.![]()
Jag frågade i informationen och de sa glatt att de noterar det jag säger. Känns rätt irriterande att behöva köra 6 mil enkel resa för att köpa en tablett för 100 spänn när affären finns 7 km bort också, men inte bemödat sig om att ta hem grejor till de saker de säljer
Med den här våren och sommaren är myggapparaten helt klart nödvändig. Jag är närmast sönderbiten och knotten har också kalas nu. (och jag är allergisk)
Jag var JÄTTEnöjd med den när den panikköptes. Den fångade rejäla mängder!Funkar myggapparaten också på knott alltså? Är du nöjd med den?
Pankreatit skov. Att ha ont i magen lägger lite sordin på sinnesstämningen, speciellt när morfinet är slut.
Vägrar sitta på akuten på en helg.
StackareHade jag kunnat hade jag skickat dig en karta men det hade ju ändå inte kommit fram i tid
![]()
Tack tack. Får av en vän (som har cancer
) imorgon så jag försöker krossa mina Targiniq (långtidare) så jag ska klara mig har jag bestämt. Vi har samma medicin.
Vill inte sitta 7 timmar på akuten ... vill inte vill inte ....
Kontaktar läkaren på måndag.
Hemskt rart av dig. Random acts of kindness![]()
En kollegas son är också superkänslig mot myggbett. Han tar Clarityn (pollenmedicin) och det hjälper verkligen, har kollegan berättat.Var ute och fick några mygg- och några knottbett och det kliar infernaliskt och jag mår lite illa.
Äsch. bra föräldrar är överskattat.Min mamma fyller år idag men jag har brutit med henne och pappa så idag känns inte nå kul. Kan inte ha kontakt med dem, för mitt eget bästa. Ska nog ligga i sängen och deppa hela dagen. Varför kan inte alla få ha hyggliga föräldrar?
![]()