Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ont!

Och skräpet som ska ha flyttats från gräsmattan till containern kommer till hälften att vara kvar när jag åker till jobbet på onsdag morgon. Jag orkar och hinner inte! Grrrr.

förbaskade kropp! Skulle den inte bara kunna fungera och orka som en vanlig människas.

Nej det förstår jag att du inte gjorde. Jag menar mer att det är en tuff situation för alla och att du får försöka säga det på något milt sätt som ändå går in i en liten knattes huvud på ett bra sätt.

Jag missförstod dig angående sambon, jag fattade det som att du tyckte att det var jobbigt att han var ledsen och inte ville gå ner.

Vad skönt att ni har kommit så långt att ni iallafall har börjat prata om en ny hund. Jag hoppas att ni kan läka var och en på sitt sätt och att det blir bra med nästa familjemedlem.

Ja det är väldigt skönt att det fungerar bättre nu, är därför det är så svårt med nu när det med sonen kommer nu och drar upp gamla sår.
Men han måste ju få sitt avslut också, men katten har han inte alls varit ledsen över konstigt nog (hunden bodde hos grannen från innan han var ett år så var inte så att det märks hemma tydligt)

Jag hoppas det en ny hund ganska snart, tror det hade varit det bästa för alla parter.

Är jag den en enda (?) personen som stör mig som fn på folk som aldrig skickar fakturor? Jag ringer och aktivt tjatar på folk att skicka faktura för produkter/tjänster de utfört när det har gått en tid. Samma personer sitter dessutom alltid och ältar att de inte har några pengar, är fattiga designers/frilansare/kulturarbetare etc. Är säkert många som är sena med att betala osv men det är ju bra om man har koll på att kräva in cash för de jobb man utfört också tänker jag? Vill folk inte ha betalt eller är de förvirrade? Själv är jag så pass paranoid att jag alltid börjar efterlysa fakturor som inte dyker upp inom rimlig tid.

Hade en lugn och harmonisk afton igår... Eller INTE.
1527614_1070977489583213_650397223_n.jpg

Nån gång på vägen hem typ runt 02 så skulle jag demonstrera min extrema vighet för en random utvald person och sträckte mig i låret och ryggen utav helvete. Fick boka en akut massagetid imorse.

Tanten är kaos...

Skitdag :turd:
Blev riven i ansiktet så det började blöda av en på morgonen när hen försökte slå mig,
Blev senare på dagen så sjukt illamående att jag var tvungen att gå ut i flera omgångar och käka godis (fortfarande inte helt bra men spydde iaf inte på jobbet)
En annan brukare har skrikit av ångest hela dagen, verkligen bara vrålat och inga mediciner hjälper.
Och huset är stökigt

Var till dr på öppenpsyk idag, hon sa att soc begärt nätverksmöte. Känner mig gnällig på soc-filuren för att han inte frågade mig först. :turd: Funderar på att skicka ett mail och fråga honom varför han inte kontaktat mig först, han är ny och har aldrig träffat mig, inte pratat på telefon heller. :turd:-gubbe.

:arghh:

Bröt precis av kattlådespaden vilket gjorde mig vansinnigt gnällig. Plus att jag har hittills inte hittat någon i metall som jag gillar så de ryker ju med jämna mellanrum :mad:

Gnäller på att min torktumlare inte fungerar och att jag får klåda i hårbotten oavsett vilket schampo jag använder. Gaaaah

Käkade kina-buffé med en kollega. Höll därefter bokstavligen på att sk*ta på mig. Satt parkerad på toa halva eftermiddagen och mår fortfarande urkasst. Han mådde utmärkt dock? :meh: Haft en sk "skitdag" (hö hö hö).
Sen pratade jag med en släkting på telefon. En sån där "vill ha allt serverat men är väldigt lat av sig"-person som sa nåt i stil med "ja det är väl inte direkt synd om dig (och syftade på mitt leverne eller inte fan vet jag). Svarade då syrligt att ja eftersom jag jobbar ca 220 timmar i månaden i snitt så har jag lite bättre ställt än dens om inte pallar jobba eller lyfta ett finger öht. :banghead: Lär numera vara fett ogillad etc men orkar fan ej

Skitdag :turd:
Blev riven i ansiktet så det började blöda av en på morgonen när hen försökte slå mig,
Blev senare på dagen så sjukt illamående att jag var tvungen att gå ut i flera omgångar och käka godis (fortfarande inte helt bra men spydde iaf inte på jobbet)
En annan brukare har skrikit av ångest hela dagen, verkligen bara vrålat och inga mediciner hjälper.
Och huset är stökigt

Usch stackare! Kram på dig!
Om det hjälper kan jag meddela att min lägenhet är så stökig att jag drömt mardrömmar flera nätter i rad om att min mamma kommer på spontant besök (heeeh dags att växa upp på flera plan?? O_o )

Käkade kina-buffé med en kollega. Höll därefter bokstavligen på att sk*ta på mig. Satt parkerad på toa halva eftermiddagen och mår fortfarande urkasst. Han mådde utmärkt dock? :meh: Haft en sk "skitdag" (hö hö hö).
Sen pratade jag med en släkting på telefon. En sån där "vill ha allt serverat men är väldigt lat av sig"-person som sa nåt i stil med "ja det är väl inte direkt synd om dig (och syftade på mitt leverne eller inte fan vet jag). Svarade då syrligt att ja eftersom jag jobbar ca 220 timmar i månaden i snitt så har jag lite bättre ställt än dens om inte pallar jobba eller lyfta ett finger öht. :banghead: Lär numera vara fett ogillad etc men orkar fan ej

Givetvis inte gilla på magreaktionen men dissningen av släktingen :up: jag har några sådana själv...

Usch stackare! Kram på dig!
Om det hjälper kan jag meddela att min lägenhet är så stökig att jag drömt mardrömmar flera nätter i rad om att min mamma kommer på spontant besök (heeeh dags att växa upp på flera plan?? O_o )
Haha, köp in städhjälp? :p
Ja idag känner jag mig ynklig och verkar vara magsjuka så tänker spendera helgen däckad.

Jag känner mig ensam och ledsen, har ingen motivation. Det har varit toppenväder men trots det har jag inte orkat göra någonting. Skulle behöva diska och städa trädgården, men känner mig trött trots att jag sovit ordentligt. Vart tog orken vägen? :/

Gnäll: Jag är ensam hemma och uttråkad. Många skall ut på krogen och eftersom det är krogar som jag verkligen inte tycker om av olika anledningar och jag heller inte kan dricka alkohol så är det inte särskilt lockande att haka på. Och ingen av mina vänner vill någonsin hälsa på mig för att jag bor i "fel" område så jag känner mig jätteensam och isolerad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
683
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 118
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka