Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det förstår jag att du inte gjorde. Jag menar mer att det är en tuff situation för alla och att du får försöka säga det på något milt sätt som ändå går in i en liten knattes huvud på ett bra sätt.
Jag missförstod dig angående sambon, jag fattade det som att du tyckte att det var jobbigt att han var ledsen och inte ville gå ner.
Vad skönt att ni har kommit så långt att ni iallafall har börjat prata om en ny hund. Jag hoppas att ni kan läka var och en på sitt sätt och att det blir bra med nästa familjemedlem.
Hade en lugn och harmonisk afton igår... Eller INTE.
![]()
Nån gång på vägen hem typ runt 02 så skulle jag demonstrera min extrema vighet för en random utvald person och sträckte mig i låret och ryggen utav helvete. Fick boka en akut massagetid imorse.
Tanten är kaos...
Sådär roligt vill jag också ha!!!!Hade en lugn och harmonisk afton igår... Eller INTE.
![]()
Sådär roligt vill jag också ha!!!!
Hade en lugn och harmonisk afton igår... Eller INTE.
![]()
Nån gång på vägen hem typ runt 02 så skulle jag demonstrera min extrema vighet för en random utvald person och sträckte mig i låret och ryggen utav helvete. Fick boka en akut massagetid imorse.
Tanten är kaos...
Skitdag
Blev riven i ansiktet så det började blöda av en på morgonen när hen försökte slå mig,
Blev senare på dagen så sjukt illamående att jag var tvungen att gå ut i flera omgångar och käka godis (fortfarande inte helt bra men spydde iaf inte på jobbet)
En annan brukare har skrikit av ångest hela dagen, verkligen bara vrålat och inga mediciner hjälper.
Och huset är stökigt
Käkade kina-buffé med en kollega. Höll därefter bokstavligen på att sk*ta på mig. Satt parkerad på toa halva eftermiddagen och mår fortfarande urkasst. Han mådde utmärkt dock?Haft en sk "skitdag" (hö hö hö).
Sen pratade jag med en släkting på telefon. En sån där "vill ha allt serverat men är väldigt lat av sig"-person som sa nåt i stil med "ja det är väl inte direkt synd om dig (och syftade på mitt leverne eller inte fan vet jag). Svarade då syrligt att ja eftersom jag jobbar ca 220 timmar i månaden i snitt så har jag lite bättre ställt än dens om inte pallar jobba eller lyfta ett finger öht.Lär numera vara fett ogillad etc men orkar fan ej
Haha, köp in städhjälp?Usch stackare! Kram på dig!
Om det hjälper kan jag meddela att min lägenhet är så stökig att jag drömt mardrömmar flera nätter i rad om att min mamma kommer på spontant besök (heeeh dags att växa upp på flera plan??)
Bröt precis av kattlådespaden vilket gjorde mig vansinnigt gnällig. Plus att jag har hittills inte hittat någon i metall som jag gillar så de ryker ju med jämna mellanrum![]()
Jag har i metall! Köpt på internet tror jag![]()