SÅ LESS på en mellanchef på mitt jobb som är så förbannat jävla usel! Det enda personen verkar vara intresserad av är att peka ut fel och skälla på folk. Hen klagar på att folk inte tar initiativ eller ansvar, men när en försöker göra just detta och kommer med förslag får en tillbaka att "vi tar en diskussion om detta innan något bestäms". Om en frågar om prioritering av arbetsuppgifter för arbetsgruppen säger hen att "det förstår ni väl själva". När jag frågade om vi hade några verksamhetsmål tyckte hen att det inte var viktigt utan att vi ska fokusera på arbetsuppgifterna, varpå jag tyckte att det är svårt att motivera några arbetsuppgifter om de inte leder till några mål, då blev hen sur och sa att "alla måste ta sitt eget ansvar" (så jävla lätt när ingen vet vad en förväntas ta ansvar för). Hen går inte att lita på, för det som bestämdes ena veckan har ändrats andra veckan. Enkla frågor får komplicerade svar och hen kan inte planera någonting. Hen säger aldrig något med substans, det är som en floskelparad så fort hen öppnar munnen. Är fan så trött på den här människan, har undvikit hen så gott det men ibland (som idag) är jag tvungen att ha kontakt med hen och det är så frustrerande! Bläh! Tur att det snart är helg.