Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kroppen är extremt segstartad idag, inte ens 2 redbull har hjälpt... och jag borde verkligen diska och putsa fönster och damma och en massa annat...

En gnälltråd är precis vad jag behöver, inser att jag inte kan gnälla hur mycket som helst till min omgivning...

Hatar denna tandvärk. Kan inte vänta tills smärtan går över och jag kan sova ordentligt, äta ordentligt och över huvud taget orka med min vardag.

:(

Att folk inte kan förstå att när man varit/är utbränd så tål man inte en massa ändringar och tjafs när man bestämt nånting. Sen vill man kanske vara med och bestämma lite om sitt eget liv. :(

Min "bror"...dumskalle och jubelidiot räcker inte på långa vägar...fy fan! :mad:
så otroligt socialt inkompetent och vidrigt respektlös så jag mår illa...

Gnäller över en sådan simpel sak som att man måste byta webläsare för att kolla på Horse1. Funkar inte i chrome längre av någon irriterande anledning

Till den det vederbör: Vad kul att du väntade med att fyra av raketerna till idag, innan det blivit mörkt. Det var ju så lämplig tid och dag för att göra det.

:rage: :rage: :banghead: :arghh: :wtf: :turd: :rage: :rage:

NÄR ska det blir helförbud på dessa jävla rakter?! :mad: Kissarna var ute men tackochlov var de i närheten av huset och kom in så fort jag öppnade dörren.

Blir så jävla less :wtf:

Gnäller nåt så förbannat mycket över en värkande nacke och att det regnar in i mitt kök! :arghh:
Hur kan det plötsligt bara börja komma in vatten genom innertaket på nedervåningen? Det är helt torrt på övervåningen, där hittade jag ingenting alls :confused: Har aldrig regnat in där förut, inte ens när det varit riktiga oväder

Suck, jag trillade dit igen och råkade slumra hela dagen idag. Jag som lyckats ha bättre dygnsrytm senaste dagarna. Sovit ca 2:30-5:00 i två dagar, kanske blev för lite iofs så kroppen tog igen bristen idag... :(

Gnäller över att jag har asont i ryggen efter att ha blivit avbockad av hästen idag
Ajajaj!! Inte bra! :( Hoppas allt är helt? :eek:

Jag har ont i fooooooten! Först blev det ett...intressant...danspass där hjärnan inte alls var med. Hoppades att det skulle gå över på Bp:n så jag inte ställde till det för mig (det är ett ganska krävande pass för mig där jag VERKLIGEN måste ha hjärnan med mig hela tiden så jag inte tappar tekniken och går sönder) och passet i sig gick väl hyfsat...tills jag fick en viktplatta på TÅN! :eek::eek:
Som tur var så var det "bara" en 2,5:a men även de är förbänkat tunga på en tå :eek::yuck:

Ajajaj!! Inte bra! :( Hoppas allt är helt? :eek:

Jag har ont i fooooooten! Först blev det ett...intressant...danspass där hjärnan inte alls var med. Hoppades att det skulle gå över på Bp:n så jag inte ställde till det för mig (det är ett ganska krävande pass för mig där jag VERKLIGEN måste ha hjärnan med mig hela tiden så jag inte tappar tekniken och går sönder) och passet i sig gick väl hyfsat...tills jag fick en viktplatta på TÅN! :eek::eek:
Som tur var så var det "bara" en 2,5:a men även de är förbänkat tunga på en tå :eek::yuck:
Jodå det tror jag, var nog bara en muskel som fick sig en smäll.

Aaj! Gör ju så sabla ont att få nåt på tårna

Gnäller nåt så förbannat mycket över en värkande nacke och att det regnar in i mitt kök! :arghh:
Hur kan det plötsligt bara börja komma in vatten genom innertaket på nedervåningen? Det är helt torrt på övervåningen, där hittade jag ingenting alls :confused: Har aldrig regnat in där förut, inte ens när det varit riktiga oväder
Inte regn utan en vattenledning?

Gnäller på min onda rygg, på min mob som bara krånglar och på att jag får vänta enda till 13.50 innan vc ringer upp. Suck! Om man ändå fick prata med en människa på en gång och inte en jäkla dator bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
681
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 114
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka