Kroppen är extremt segstartad idag, inte ens 2 redbull har hjälpt... och jag borde verkligen diska och putsa fönster och damma och en massa annat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade du bott närmre hade du kunnat få min, förvisso tjocktv, men den funkar felfritt!I-landsproblemvarning!
Min TV tar 20-25 minuter på sig att starta och jag har inte råd att köpa en ny eller få den lagad.![]()
Ajajaj!! Inte bra!Gnäller över att jag har asont i ryggen efter att ha blivit avbockad av hästen idag
Jodå det tror jag, var nog bara en muskel som fick sig en smäll.Ajajaj!! Inte bra!Hoppas allt är helt?
Jag har ont i fooooooten! Först blev det ett...intressant...danspass där hjärnan inte alls var med. Hoppades att det skulle gå över på Bp:n så jag inte ställde till det för mig (det är ett ganska krävande pass för mig där jag VERKLIGEN måste ha hjärnan med mig hela tiden så jag inte tappar tekniken och går sönder) och passet i sig gick väl hyfsat...tills jag fick en viktplatta på TÅN!
Som tur var så var det "bara" en 2,5:a men även de är förbänkat tunga på en tå![]()
Inte regn utan en vattenledning?Gnäller nåt så förbannat mycket över en värkande nacke och att det regnar in i mitt kök!
Hur kan det plötsligt bara börja komma in vatten genom innertaket på nedervåningen? Det är helt torrt på övervåningen, där hittade jag ingenting allsHar aldrig regnat in där förut, inte ens när det varit riktiga oväder
Jag vet inte säkert men tror det var regn. När det slutade regna så slutade det droppa också. Men man kan aldrig så noga veta med det här husetInte regn utan en vattenledning?