Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här men jag badar inte alls.Jag är hemskt gnällig över att jag nu nått min maxvikt någonsin
Ingen kul känsla.
Men men, det är bara att bryta ihop och sedan ta sig samman.
Mvh//mooi, ordförande i föreningen "Vi som badar i vassen"
Fy tusan! Hoppas du mår bättre nu, låter inte skönt alls att ligga fastspänd sådärAtt jag har sån jävla otur med min hälsa på sista tiden. Har varit på akuten 4 gånger i år... fick åka ambulans senast i söndags för att jag trillade och slog i huvudet på jobbet och fick minnesförlust. De trodde att jag brutit nacken... igen.Men det var bara blödningen i muskeln som gått upp igen, vilket jag sa troligtvis var anledningen till att jag hade ont i nacken, eftersom att jag trillade av hästen för ett par veckor sedan. Men de tog det säkra före det osäkra och hade mig fastspänd på en bräda i 6 timmar. Det gjorde så fruktansvärt ont att jag bara låg och grinade.
Jag är trött på att vara sjuk!
Jag är så jävla ful och risig. Och som alltid när man måste gå ut och uträtta ärenden i sitt allra fulaste jag så träffar man minst 10 personer man absolut INTE vill träffaDessutom lägger folk ut på bikinibilder på instagram samtidigt som man själv levt på dillchips och rostade mackor senaste året typ
![]()
Jag stör mig på en kompis som bokat två resor på samma dag för att kunna välja vilket resmål som har bäst väder. Visst, "bara " en förlust på 1000:-, men jag tycker inte att det är så "bara".
Jaja, hans beslut men jag kan inte sluta tänka på hur många magar det skulle kunna mätta. Eller hur många djur man skulle kunna rädda. Jag tycker det är nonchalant och bortskämt att tycka att 1000:- är "helt okej att slänga i sjön" när det kan vara en hel månads matkonto för vissa.
Läste på Facebook tidigare idag om folk som väljer att inte skaffa barn och som inte tycker om att bli ifrågasatta. Eftersom det här är gnälltråden, skulle du ifrågasätta en person som väljer att inte skaffa barn? Om nej, är det då rimligt att ifrågasätta hur en person spenderar 1000 kronor?
Jag skriver i gnälltråden för att jag få ur mig gnäll, men det var tydligen inte okej så nu stänger jag ner och ber Bukefalos dra åt helvete tills imorgon.
Vad fan är grejen med en gnälltråd om man inte får gnälla?
Jag visste inte att man inte fick gnälla på andras gnäll :/