Gnälltråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gnäller över att jag inte vet när jag får träffa min vaddetnuärförnågot-vän nästa gång. Och att Terroristens klor är så himla vassa.

Att jag har sån jävla otur med min hälsa på sista tiden. Har varit på akuten 4 gånger i år... fick åka ambulans senast i söndags för att jag trillade och slog i huvudet på jobbet och fick minnesförlust. De trodde att jag brutit nacken... igen. :banghead: Men det var bara blödningen i muskeln som gått upp igen, vilket jag sa troligtvis var anledningen till att jag hade ont i nacken, eftersom att jag trillade av hästen för ett par veckor sedan. Men de tog det säkra före det osäkra och hade mig fastspänd på en bräda i 6 timmar. Det gjorde så fruktansvärt ont att jag bara låg och grinade. :wtf: Jag är trött på att vara sjuk!

Att jag har sån jävla otur med min hälsa på sista tiden. Har varit på akuten 4 gånger i år... fick åka ambulans senast i söndags för att jag trillade och slog i huvudet på jobbet och fick minnesförlust. De trodde att jag brutit nacken... igen. :banghead: Men det var bara blödningen i muskeln som gått upp igen, vilket jag sa troligtvis var anledningen till att jag hade ont i nacken, eftersom att jag trillade av hästen för ett par veckor sedan. Men de tog det säkra före det osäkra och hade mig fastspänd på en bräda i 6 timmar. Det gjorde så fruktansvärt ont att jag bara låg och grinade. :wtf: Jag är trött på att vara sjuk!
Fy tusan! Hoppas du mår bättre nu, låter inte skönt alls att ligga fastspänd sådär

Jag är så jävla ful och risig. Och som alltid när man måste gå ut och uträtta ärenden i sitt allra fulaste jag så träffar man minst 10 personer man absolut INTE vill träffa :banghead: Dessutom lägger folk ut på bikinibilder på instagram samtidigt som man själv levt på dillchips och rostade mackor senaste året typ :meh:

Trött. Patetiskt väder. Uttråkad. Sugen på allt och inget. Ingenting duger. Vill mycket men är för lat för att ta tag i det. Orka vara jag.

Bääää.

Jag är så jävla ful och risig. Och som alltid när man måste gå ut och uträtta ärenden i sitt allra fulaste jag så träffar man minst 10 personer man absolut INTE vill träffa :banghead: Dessutom lägger folk ut på bikinibilder på instagram samtidigt som man själv levt på dillchips och rostade mackor senaste året typ :meh:

Nä. Det är du inte :D Jag älskar dina inlägg och bilder, det är en värld som jag aldrig kommer att vara en del av (är en lönnfet skogsmulle till naturvetare) men som är så roligt att få en glimt av :)

Svär över min kroniska urtikaria som är värre än nånsin. Hela huvudsvålen var så svullen i morse att jag inte kunde böja huvudet bakåt, det tog stopp i nacken.:devil::banghead:

Jag stör mig på en kompis som bokat två resor på samma dag för att kunna välja vilket resmål som har bäst väder. Visst, "bara " en förlust på 1000:-, men jag tycker inte att det är så "bara".

Jaja, hans beslut men jag kan inte sluta tänka på hur många magar det skulle kunna mätta. Eller hur många djur man skulle kunna rädda. Jag tycker det är nonchalant och bortskämt att tycka att 1000:- är "helt okej att slänga i sjön" när det kan vara en hel månads matkonto för vissa.

Jag stör mig på en kompis som bokat två resor på samma dag för att kunna välja vilket resmål som har bäst väder. Visst, "bara " en förlust på 1000:-, men jag tycker inte att det är så "bara".

Jaja, hans beslut men jag kan inte sluta tänka på hur många magar det skulle kunna mätta. Eller hur många djur man skulle kunna rädda. Jag tycker det är nonchalant och bortskämt att tycka att 1000:- är "helt okej att slänga i sjön" när det kan vara en hel månads matkonto för vissa.

Läste på Facebook tidigare idag om folk som väljer att inte skaffa barn och som inte tycker om att bli ifrågasatta. Eftersom det här är gnälltråden, skulle du ifrågasätta en person som väljer att inte skaffa barn? Om nej, är det då rimligt att ifrågasätta hur en person spenderar 1000 kronor?

Läste på Facebook tidigare idag om folk som väljer att inte skaffa barn och som inte tycker om att bli ifrågasatta. Eftersom det här är gnälltråden, skulle du ifrågasätta en person som väljer att inte skaffa barn? Om nej, är det då rimligt att ifrågasätta hur en person spenderar 1000 kronor?

Ehm. Gnälltråden ja.

Saker på Facebook i stil med.
1. Länkar med avslutningen "och vad som hände sen får alla att...."
2. Delningar i stil med: "Mamman visade sin skrynkliga mage och nu hyllas hon som en hjälte"
Jag säger bara. Nej. Alltså nej :wtf::wtf::wtf::wtf:

Ytterligare en anledning till att avsky hela den här apparaten runt koloskopin på fredag.

Med fiberfri (nåja fiberreducerad i alla fall) kost så har tarmarna gått i strejk. De har
inte lust att göra något alls.

Så jag kommer att tillbringa närmaste dagarna som spärrballong tills det är dags för heltömning.

Och jag minns tydligt varför jag blev så trött på vitt bröd. Det är ÄCKLIGT.

Oroar mig och har ångest för allt. Och inget?
Känner mig allmänt fel och dålig.
Hysteriskt godissugen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
681
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 113
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck