Gnisslande och knakande säng

Singoalla

Trådstartare
På förekommen anledning.. min säng gnisslar och knakar! :angel: Det är en sultanmadrass med träram och en hög sänggavel i trä. Fy fasiken vad den låter när man håller igång, lär ju väcka hela grannskapet :D Vad gör man? Jag köpte den begagnat. Kan man smörja? Skruva fast i väggen? Vafasen gör man?!

Brukar alltid få hjälp av pappa med allt som behövs att man är händig, men tror inte jag ska be honom om hjälp med detta :crazy: :sneaky:
 
Skönt att ni har koll! :D Vi var lite stressade när vi skruvade ihop den så det blev nog lite "hafstigt" gjort. Ska kolla igenom den ett varv och skruva åt alltihopa! :up:

Och sätta tassar på den, det låter när den "hoppar till" också :angel:
 
Min sultan är tyst :D

Haha vilken lyx!

TILL ALLA

Jag har skruvat åt alla skruvar nu, men det visade sig ändå att det liksom är sänggaveln som låter mest. Den är av trä och ganska hög, typ 130 cm och när sängen "gungar" så "svänger" den liksom lite. Eftersom det är en golvlist i vägen så vilar gaveln inte mot väggen utan är några cm ifrån. Så ny tryckte jag in några pluggar, typ "dörrstopp" mellan gaveln och väggen. Då blev den tyst och fin :p
 

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 255
Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 873
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 180
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp